به دنبال انتشار مجدد آگهی استخدام در هلدینگ خلیج فارس در گروه‌های واتساپی که در آن به برخی رشته‌های مورد نیاز با حقوق اعلامی و همچنین شرایط عمومی غیرواقعی اشاره شده، این شرکت با تکذیب ادعاهای مطرح شده تاکید کرد که این آگهی جعلی است و از منتشر کنندگان شکایت شده است.

در اطلاعیه این شرکت آمده است:

پیش از این در ماه بهمن سال گذشته هلدینگ خلیج فارس در اطلاعیه‌ای جعلی بودن این آگهی استخدام را اعلام کرد و متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی افراد بدون توجه به اطلاعیه صریح قبلی، پیام جعلی استخدام در پتروشیمی خلیج فارس با اعلام شماره‌ای برای ارتباط متقاضیان را باز نشر می‌دهند.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر جعلی بودن این پیام و همچنین عدم ارتباط این شماره و این افراد مدعی برای استخدام با مجموعه هلدینگ خلیج فارس، یادآور می‌شود این شماره به دنبال شکایت انجام شده مسدود شده و شکایت هلدینگ از این کلاهبرداران و افراد منتشر کننده آگهی در حال رسیدگی قضایی است.

هرگونه جذب در این هلدینگ و شرکت‌های تابعه صرفا از طریق آزمون استخدامی صورت می‌گیرد که جزییات آن در سایت این شرکت به آدرس www.pgpic.ir و همچنین سایت‌های رسمی شرکت‌های تابعه و رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود و هرگونه ادعای دیگر در این خصوص با هدف کلاهبرداری از متقاضیان است.

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس