فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء
احداث «بوستان زندگی»با مساحت ۲۵ هکتار در محله هرندی را زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی و باعث ارتقای کیفیت زندگی در جنوب شهر تهران دانست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء
احداث «بوستان زندگی»با مساحت ۲۵ هکتار در محله هرندی را زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی و باعث ارتقای کیفیت زندگی در جنوب شهر تهران دانست.

به گزار درآمد نیوز و به نقل از  روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ضمن تشکر از همکاری شهرداری تهران در احداث بوستان زندگی در محله هرندی تهران اظهار داشت: این بوستان که جزء بزرگترین بوستان‌های شهر تهران محسوب می‌شود در پاسخ به درخواست اهالی و در جهت توسعه خدمات عمومی و رفاهی شهروندان منطقه ۱۲ شهرداری تهران احداث شد.

وی افزود: وجود آسیب‌های اجتماعی و فرسوده بودن بافت ۳۵ درصد ناحیه ۴ منطقه ۱۲ شهرداری تهران باعث شد تا قرارگاه سازندگی خاتم با درک ضرورت و لزوم ساماندهی این منطقه وارد میدان شود و وضعیت این منطقه را سامان دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: طراحی و احداث معابر اصلی و فرعی داخلی بوستان و ابنیه عمومی بر اساس استانداردهای روز، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، شبکه فاضلاب و جمع‌آوری آبهای سطحی، احداث مخزن ذخیره آب، مرمت و بازپیرایی فضای سبز، مجموعه شهر کودک سرپوشیده، پارکینگ مسقف، شبکه روشنایی محوطه و مناسب‌سازی معابر و دیگر کاربری‌های پروژه برای استفاده معلولان و نابینایان از دیگر مواردی است که موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در احداث این بوستان لحاظ کرده است.

وی افزود: احداث این بوستان با کارکردهای زیست‌محیطی، ترافیکی، گردشگری و زیباشناختی، علاوه بر توزیع مناسب امکانات در سطح کلان‌شهر تهران، تأثیر مستقیمی بر توسعه نشاط و پویایی اجتماعی دارد.

محمداظهار داشت: احداث بوستان هرندی در بافت تاریخی پایتخت، بر سلامت روان شهروندان این منطقه و استقرار انضباط اجتماعی اثرگذار خواهد بود و تلطیف روحیه و آرامش اهالی را به ارمغان خواهد آورد.