وزارت صمت ضمن ابلاغ ثبت اطلاعات محصولات طویل فولادی در سامانه جامع تجارت، اعلام کرد: اطلاعات تولید، فروش و موجودی انبار از اول آبان ماه ۹۹ باید در سامانه ثبت شود.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از وزارت صمت، دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور، کلیه شرکت‌های تولیدکننده محصولات طویل فولادی حاصل نورد شامل انواع میله، میلگرد، تیرآهن، ناودانی، نبشی، سپری، تسمه و مفتول فولادی مکلفند از اول آبان ماه ۹۹، اطلاعات موجودی اولیه، تولید، فروش، صادرات، مصرف و ورود و خروج (به/ از) انبار کالاهای مذکور خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند.
در این اطلاعیه تاکید شده است؛ این واحدها باید مطابق برنامه جدول پیوست در سامانه‌ جامع تجارت www.ntsw.ir ثبت کنند.
لازم به ذکر است از این پس عملکرد شرکت‌ها بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه‌های فوق الذکر ارزیابی شده و هر گونه مغایرت در اطلاعات ثبت شده با واقعیت یا تأخیر در ثبت اطلاعات، می‌تواند منجر به وقوع تخلف عرضه خارج از شبکه، احتکار، عدم اعلام موجودی و یا سایر تخلفات شود.
ضمنا به آگاهی می‌رساند مستندات و فیلم‌های آموزشی مورد نیاز در صفحه سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir و کانال اطلاع‌رسانی و آموزش به آدرس foolad_ntsw_ir موجود است.
همچنین شماره تماس سامانه جامع تجارت به شماره ۷۵۴۹۲۰۰۰-۰۲۱ داخلی ۱۵ آماده پاسخ گویی و راهنمایی شرکت‌هاست.