دومین روز همایش ملی بیمه و توسعه، با سخنرانی دکتر اثنی‌عشری عضو هیئت علمی پژوهشکده بیمه با عنوان “ریسک‌های نوظهور و مدیریت آن‌ها” و در ادامه، با سخنرانی دکتر علی سوری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و مشاور رئیس پژوهشکده بیمه در خصوص “تأثیر کرونا بر اقتصاد کلان و صنعت بیمه” امروز ۲۳ آذر، به صورت آنلاین آغاز شد.

به گزارش درآمد نیوزبه نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه؛ پنل “آینده بیمه‌گری و تحول دیجیتال” به ریاست سید‌مجید بختیاری مدیرعامل بیمه رازی و رئیس کمیسیون IT سندیکای بیمه‌گران ایران، برنامه بعدی این همایش بود که بهروز اسدنژاد، رییس هیات‌مدیره بیمه ملت نیز در آن حضور داشت.
مفهموم تحول دیجیتال و تعریف دقیق آن و ابعاد آن در صنعت بیمه، تبیین توانمندی‌ها و فرصت‌های تحول دیجیتال برای حل چالش‌ها و مسائل صنعت بیمه و چرایی حرکت به سوی آن، ترسیم تصویری از آینده بیمه‌گری و تحولات پیش روی مدل کسب و کار صنعت بیمه و کاربرد چارچوب مدیریت ریسک دیجیتال در برنامه‌های تحول دیجیتال از جمله محورهای این پنل بودند.
پنل تخصصی «نوآوری فنی در مواجهه با ریسک‌های نوظهور» نیز برنامه پایانی روز دوم همایش ملی بیمه و توسعه بود که توسط سندیکای بیمه‌گران ایران و با موضوع پوشش بیمه حملات سایبری به ریاست مهدی نوروزی مدیرعامل بیمه خاورمیانه برگزار شد.
همایش ملی بیمه و توسعه از روز ۲۲ آذر سال‌جاری تا روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان با ثبت‌در سایت پژوهشکده بیمه، می‌توانند از برنامه‌ها و اطلاعات این همایش بهره‌مند شوند.