بندرعباس- درآمد نیوز- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: انبار احتکار مواد شیمیایی بدون شناسه و ثبت در سامانه جامع انبارها در شهرک صنعتی بندرعباس کشف شد.

خلیل قاسمی روز پنجشنبه با اعلام خبر افزود: در بازدید بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) از انباری در شهرک صنعتی بندرعباس مشخص شد که اقلام موجود در این انبار به علت ثبت نشدن در سامانه جامع انبارها مصداق بارز احتکار است.
وی ارزش ریالی این محموله را بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: به دلیل نبود ثبت سامانه انبارها، پرونده تخلف تشکیل شده جهت اعمال مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد 
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان بر ثبت تمامی موجودی کالاها در سامانه جامع انبارها تاکید و تصریح کرد: همه اشخاص حقیقی و حقوقی موظف به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبارها و ثبت موجودی کالای خود در این سامانه هستند و در غیر این صورت  هرگونه گزارش و یا بازرسی، بعنوان کالای قاچاق و احتکار محسوب شده و با متخلفان برخورد می‌شود.
قاسمی ابرازداشت: پنج جایگاه رسیدگی به شکایت‌های مردمی در پنج نقطه شهر بندرعباس مستقر شده و شهروندان می‌توانند شکایت‌های  خود را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام نمایند.