تهران- درآمدنیوز- وزیر راه و شهرسازی در احکام جداگانه‌ای «احمد اصغری مهرآبادی» را به‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و «علی نبیان» را به‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی منصوب کرد.

به گزارش درآمد نیوز  از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «محمد اسلامی» در حکم انتصاب «احمد اصغری مهرآبادی» به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند و تصویب هیأت وزیران و مستند به مصوبه مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب می‌شوید.

همچنین وزیر راه وشهرسازی در حکم جداگانه ای، خطاب به «علی نبیان» بیان کرد: نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند و مستند به مصوبه مجمع عمومی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی شما را به سمت رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی منصوب می‌کنم.

«احمد اصغری مهرآبادی» پیش از این قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر و«علی نبیان»پیش از این معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بودند.