در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مدیریت شعب استان‌ها، عیسی امامی عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به همراه احسان غلامی رییس اداره کل سازمان و برنامه‌ریزی این بانک از شعب خوزستان بازدید کردند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امامی در سفر به خوزستان از شعب شهرستان خرمشهر (کد ۴۰۴۱)، آبادان (کد ۴۰۰۱) و شعب شهرستان اهواز از جمله شعبه کوی ملت (کد ۴۰۴۲)، حفاری (کد ۴۰۴۳) و زیتون کارمندی (کد ۴۰۰۳) بازدید و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت‌های صورت گرفته، راهکارهای لازم در خصوص ارتقاء کیفی و کمی خدمات قابل ارائه به مشتریان را ارائه کرد.

وی در جریان این بازدید، بر اشراف همه همکاران در استفاده از برنامه عملیاتی بانک به‌منظورکنترل جایگاه شعبه و مقایسه عملکردی با سایر شعب هم‌درجه در کشور و همچنین استفاده از سامانه میعاد تأکید داشت.

در این سفر، امامی همچنین جلسه هم اندیشی با حضور همه رؤسای شعب و دوایر ستادی استان خوزستان برگزار کرد. وی ضمن تشکر از تلاش‌های مدیریت شعب استان خوزستان، همچنین ارج نهادن به اقدامات مثبت همکاران و بیان فرصت‌ها و تهدید‌های موجود، اظهار داشت: با شناخت کافی از موقعیت جغرافیایی، شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت موجود در صنایع و معادن غنی استان خوزستان، می‌توان جایگاه این استان را بیش از پیش ارتقا داد. دستیابی به اهداف و برنامه‌های ترسیمی بانک، مستلزم شناسایی ظرفیت‌های جدید بازاریابی است تا با گام‌های موثر همکاران صف و ستاد، سهم بیشتری از منابع بازارهای هدف و حجم نقدینگی موجود در کشور در قالب طرح‌های متنوع جذب بانک شود.

در ادامه غلامی، رییس اداره کل سازمان و برنامه‌ریزی از طرح جدید همیاران مهر رونمایی و اعلام کرد به‌زودی این طرح به اپلیکیشن همراه‌بانک مهر ایران اضافه خواهد شد. همچنین آمار عملکرد استان خوزستان توسط سید ابراهیم جانانه، مدیرشعب استان خوزستان ارائه و نقاط قوت و ضعف مجموعه در حوزه‌های جذب منابع، وصول مطالبات و کنترل مصارف تشریح شد.