دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه گنبدکاووس بر لزوم مدیریت منابع و مصارف در راستای سودآوری هر چه بیشتر بانک تاکید کرد.

 به گزارش درآمد نیوزبه نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی با بیان این که سودآوری لازمه ادامه حیات هر بنگاه اقتصادی است، افزود: در پی اقدامات هیئت مدیره برای اولین بار در ۵ سال اخیر، سود عملیاتی برای بانک شناسایی شده است و انتظار می رود با تلاش مضاعف همکاران و بهبود کسب و کار بانک و کاهش مطالبات غیرجاری، روند سودآوری با شتاب بیشتری استمرار داشته باشد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به این که شعب باید جذب منابع ارزان قیمت، صدور ضمانتنامه و تخصیص بهینه منابع و مصارف را سرلوحه فعالیت ها قرار دهند، افزود: عملکرد شعب در راستای تحقق برنامه عملیاتی می تواند زمینه دستیابی به اهداف استراتژیک بانک را در کوتاهترین زمان ممکن فراهم آورد.

وی، توسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال را از مهم ترین اولویت های بانک دی دانست و گفت: بانک دی تلاش کرده با گسترش ارائه خدمات غیرحضوری به ویژه در دوره شیوع کرونا در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان و صیانت از سلامتی آنان اقدامات موثری انجام دهد.

کریمی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان شعب که با حداکثر توان در حال خدمت رسانی به مشتریان هستند، گفت: مشتری مداری،مهم ترین اصل در بانک دی است و باید تلاش کنیم با بهره گیری از فناوری های نوین، آموزش های مستمر و ترویج روحیه مشتری مداری این اصل را به مهم ترین مزیت رقابتی بانک دی تبدیل کنیم.

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اهمیت تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران به عنوان یکی از مهم ترین ارزش های بانک دی، افزود: تکریم مشتریان به ویژه خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری یکی از ارزش‌های مهم بانک به شمار می رود و همکاران شعب باید ضمن رعایت این اصل بر روند تسهیل ارائه خدمات مطلوب بانکی و با کیفیت برای رضایتمندی حداکثری آنان اهتمام ورزند.

تاکید بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری و دقت در رعایت مقررات و قوانین در زمان پرداخت تسهیلات و اعتبارسنجی مشتریان و سرعت بخشیدن به وصول مطالبات از دیگر محورهای سخنان مدیرعامل بانک دی در این بازدید بود.

گفتنی است در جریان این بازدید، کارکنان شعبه گنبد کاووس در نشستی صمیمانه با مدیرعامل، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند و با ایشان به تبادل نظر پرداختند.