بات «باجه» اولین و تنها سرویس مشاوره آنلاین بانکی‌ در کشور است که در اپلیکیشن «بله» قرار دارد.

بات «باجه» اولین و تنها سرویس مشاوره آنلاین بانکی‌ در کشور است که در اپلیکیشن «بله» قرار دارد.
 به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متأسفانه میزان ابتلا به ویروس کرونا در میان کارکنان بانک‌ها و مخابرات به دلیل مراجعات مردمی بیش از سایر نهادها و دستگاه‌هاست و در چنین وضعیتی، بهترین راه‌حل کمک به کاهش مراجعات مردم و رفع نیازهای بانکی و ارتباطی آن‌هاست که اپلیکیشن بله با حمایت همیشگی بانک ملی ایران قدمی در این مسیر برداشته تا مسئولیت اجتماعی خود را به قدر توان در این دوران بحرانی ایفا کند.

بات باجه بستری ‌است که شما با استفاده از آن می‌توانید سؤالات بانکی خود را مطرح کنید و از کارمندان بانک جواب‌های تخصصی و حرفه‌ای بگیرید، بدون آنکه مجبور باشید سلامتی خود و کارکنان را به خطر بیندازید یا ساعت‌ها وقت خود را در شلوغی خیابان‌ها یا بانک هدر دهید.

این نکته گفتنی است که بات باجه، باعث کاهش ۲۰۰ هزار مراجعه حضوری ماهیانه به شعب بانک خواهد شد و این سیر نزولی در مراجعات می‌تواند به میزان قابل‌توجهی درصد شیوع بیماری و تبعات بعدی را نیز کاهش دهد.

بات باجه اولین و تنها سرویس مشاوره آنلاین بانکی‌ در کشور است که در اپلیکیشن بله به آدرس https://ble.ir/bajebot قرار دارد و برای استفاده از آن کافی است با این آدرس وارد بات باجه شوید؛ موضوع بانکی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سؤال موردنظرتان را بنویسید. در این مرحله از کارمندان بانک جواب حرفه‌ای و تخصصی‌ دریافت خواهید کرد.

شما حتی در روزهای تعطیل می‌توانید در بات باجه سؤالات بانکی خود را مطرح و جواب‌هایتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.