افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی یکی از مواردی است که برای دوره کنونی در نظر گرفته شده تا نیاز مشتریان برای مراجعه به شعب بانکی به حداقل برسد.

افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی یکی از مواردی است که برای دوره کنونی در نظر گرفته شده تا نیاز مشتریان برای مراجعه به شعب بانکی به حداقل برسد.
به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، برای کاهش مراجعات به شعب بانکی در شرایط کرونا تمهیدات مختلفی در نظر گرفته شده تا هموطنان بتوانند به‌صورت غیرحضوری بسیاری از خدمات بانکی را دریافت کنند.

یکی از این تمهیدات که در موج سوم کرونا و در راستای مدیریت کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی از مبدا هر کارت به ۱۰۰ میلیون ریال در هر روز افزایش می‌یابد.

همچنین تاریخ انقضاء کارتهای بانکی (بدون نیاز به مراجعه حضور مشتری) تا پایان سال ۱۳۹۹ به مدت یک سال تمدید می‌شود.

افزون بر این، سقف صدور کارت هدیه تا اطلاع ثانوی و به‌صورت موقت به ۲۰ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

گفتنی است بانک مهر ایران علاوه بر اجرایی کردن این موارد، خدمات مختلفی را به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌دهد که مشتریان را از مراجعه به شعب بی‌نیاز می‌کند.

شما قادرید از طریق وب‌سایت و نرم‌افزار همراه‌بانک مهر ایران افتتاح حساب انجام دهید. کارت بانکی نیز به آدرسی که شما تعیین می‌کنید ارسال می‌شود. همچنین قابلیت درخواست تسهیلات نیز از طریق وب‌سایت بانک فراهم شده و تا زمان دریافت تسهیلات تنها یک بار مراجعه به شعبه بانک برای ارائه تضامین کفایت می‌کند. برای اینکه از میانگین حساب خود آگاه شوید و بدانید تا چه میزان امکان دریافت تسهیلات دارید هم نیازی نیست به شعبه بانک مراجعه کنید و این خدمت نیز از طریق وب‌سایت بانک مهر ایران به شما ارائه شده است.