را نندگان -سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرده است که با قیودی با جایگزینی این مبلغ موافق است. در حال نهایی کردن این موضوع هستیم، جایگزینی بخش عمده ای از مشکل را حل می کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت پوشش بیمه ای رانندگان تاکسی گفت: سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرده است که با قیودی با جایگزینی این مبلغ موافق است. در حال نهایی کردن این موضوع هستیم، جایگزینی بخش عمده ای از مشکل را حل می کند.

به گزارش  درآمد نیوز ، مصطفی سالاری در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پوشش بیمه ای رانندگان تاکسی و مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت توضیح داد و در این باره اظهار کرد: بیمه رانندگان تاکسی جزو بیمه اقشار خاص است و دولت باید به عنوان کارفرما سهمی را بابت حق بیمه این اقشار بپردازد.

وی افزود: سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرده است که با قیودی با جایگزینی این مبلغ موافق است. در حال نهایی کردن این موضوع هستیم، جایگزینی بخش عمده ای از مشکل را حل می کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه منتها برای افراد جدیدی که پوشش بیمه ای ندارند و با هزینه خودشان بیمه شده اند یا قابل پوشش هستند اقدام دیگری در حال انجام است گفت: توافق اولیه ای صورت گرفته است که سازمان برنامه در بودجه ۱۴۰۰ منابعی را به این منظور ببیند تا بتوانیم پوشش را کامل کنیم.

سالاری افزود: امید است با همکاری دولت و مجلس این اعتبار در بودجه سال آتی دیده شود. یک توافق شفاهی صورت گرفته است و با لحاظ شدن اعتبار لازم برای پرداخت حق بیمه سهم دولت در بودجه مشکل ۲۳ قشر خاص از جمله رانندگان تاکسی، کامیون داران، صیادان و ملوانان که مشمول هستند حل شود.