مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر تاثیرگذاری خدمات همکاران شعب در سربلندی و موفقیت بانک تأکید ورزید.

به گزارش  درآمد نیوز و به نقل از روابط عمومی بانگ توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب دماوند، شمیران، فاطمی و میرداماد ضمن تبریک فرارسیدن نوروز و اعیاد شعبانیه  اظهار داشت: تلاش ها و خدمات ارزنده همکاران بانک توسعه تعاون موجب ارتقا و اعتبار و شهرت بانک گردیده است و مسیر رو به رشد بانک با حضور این همکاران ادامه دارد.

وی افزود: همکاران شعب ضمن مذاکرات اثربخش و اطمینان بخشی به مشتریان و مراجعین موجب تجهیز بهینه منابع می گردند، همچنین تخصیص بهینه منابع نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی توضیح داد: اعطای تسهیلات کلان به تولید کنندگان و کارآفرینان آثار و تبعات مثبتی در اشتغال آفرینی دارد و از این رو همکاران با شجاعت و  آگاهی؛ در تامین مالی مشتریان بزرگ کوشا باشند.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون حجم منابع سپرده ای بانک را فراتر از ۲۸۰ هزار میلیارد ریال اعلام نمود و گفت: نسبت مصارف به منابع بانک نشان دهنده اهتمام بالای شعب برای انجام عملیات توسعه ای است.

مهدیان گفت: انتظار مدیران ارشد بانک از شعب ممتاز و بزرگ بسیار بالاتر است و از این رو عملیات پیچیده بانکی و ماموریت های دشوار به این شعب محول می گردد.

وی توصیه کرد: در پرداخت تسهیلات عمومی ، نهایت مراتب تسهیلگری را در خصوص مشتریان اعمال نمایند و با الکترونیکی شدن فرآیند پرداخت تسهیلات خرد، تکریم مشتریان به نحو شایسته ای صورت می پذیرد.

در این بازدیدها محمد مهدی احمدی معاون نظارت و حقوقی، احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب، حجت اله شمس رییس اداره کل حوزه مدیریت و محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران نیز حضور داشتند.

در این نشست ها محمد حسن رزاقی رییس شعبه ممتاز فاطمی، سید امین غفاری رییس شعبه شمیران، ایلکا رییس شعبه دماوند و غزال شیخ زاده رییس شعبه میرداماد توضیحاتی در خصوص وضعیت کنونی شعبه و برنامه های پیش رو ارائه دادند.