مدیرحمل ونقل عمومی کیش رفع انحصار طلبی و تاکید بر ایجاد فضای رقابتی را مهم ترین هدف سازمان منطقه آزاد کیش در برون سپاری فعالیت ها درحوزه حمل و نقل عنوان کرد.

مدیرحمل ونقل عمومی کیش رفع انحصار طلبی و تاکید بر ایجاد فضای رقابتی را مهم ترین هدف سازمان منطقه آزاد کیش در برون سپاری فعالیت ها درحوزه حمل و نقل عنوان کرد.

به گزارش درآمد نیوز، درپی انتشار مطالبی درخصوص اعتراض مسئولان تاکسی اینترنتی تپسی مبنی بر عدم همکاری سازمان منطقه آزاد کیش برای ورود این تاکسی اینترنتی به جزیره کیش مدیرحمل ونقل عمومی کیش با اشاره به بررسی های انجام شده از سال ۹۶درجهت کاهش مشکلات تردد شهروندان و گردشگران و استفاده ازتاکسی های اینترنتی گفت: برابر مصوبه شورای ترافیک ورود تاکسی های اینترنتی در دستور کار شرکت عمران، آب وخدمات قرار گرفت که در نهایت این طرح اجراشد.

به گفته پاشاکی رویکرد سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران، آب وخدمات در برون سپاری فعالیت ها، عمومیت بخشیدن و رفع انحصار طلبی و تاکید بر ایجاد فضای رقابتی است.

وی بابیان اینکه برخلاف موضوع مطرح شده از سوی مدیران تپسی، سازمان منطقه آزاد کیش فضای رقابت را برای همه فعالان این عرصه مهیا کرده است تصریح کرد: دراین مسیر ضمن پرهیز از انحصار در برون سپاری ها ، پس از بررسی و کارشناسی موضوع، مجوز فعالیت به متقاضیان داده می شود.

مدیرحمل ونقل عمومی کیش افزود: با توجه به مستندات موجود در مذاکرات اولیه با شرکت تپسی، شرکت عمران، آب و خدمات و شورای ترافیک درخواست نخست این شرکت را به دلیل طرح تقاضای انحصار واگذاری امتیاز تاکسی اینترنتی در کیش ردکرد و درخواست دوم این شرکت که پس از ورود اسنپ وتاکیش ارائه شده است هم اکنون در شورای ترافیک دردست بررسی است .

حمید پاشاکی تاکید کرد: ایجاد فضای رقابتی شرایطی را فراهم می کند که فعالان در عرصه خدمات دهی به مردم تلاش بیشتری برای بهبود کیفی و کاهش قیمت ها انجام دهند واین موضوع درراستای تامین منافع عمومی است لذا در خصوص بکارگیری تاکسی های اینترنتی نیز رویکرد منطقه آزاد کیش و شرکت عمران، آب و خدمات ایجاد فضای رقابتی بوده وهست.

وی همچنین با اشاره به ضرورت رسیدگی به وضعیت ظاهری و فنی تاکسی ها و مینی بوس های کیش برای آمادگی بیشتر جهت ارائه خدمات به گردشگران نوروزی و مسافران در تعطیلات پایان سال از آغازعملیات نظارت بروضعیت تاکسی ها خبرداد.

پاشاکی اظهار داشت: در این طرح که از فردا ۱۵ بهمن آغاز می شود براساس برنامه زمانبندی ۱۵ روزه کارشناسان حمل ونقل عمومی از تمامی تاکسی های تلفنی، بی سیم، خطی (عمومی) ومینی بوس های کیش برای رفع نواقص فنی وظاهری بازدید می کنند تا وضعیت خدمات دهی به شهروندان وگردشگران بهبود یافته و درمنظر شهری نیز ناوگان حمل ونقل عمومی از ظاهرو کیفیت خوبی برخوردار باشد.