به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر جمعه ۱۷ بهمن رالی تفریحی خانوادگی در جزیره کیش برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر جمعه ۱۷ بهمن رالی تفریحی خانوادگی در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز،این برنامه شاد که با استقبال چشمگیر ساکنان جزیره کیش و گردشگران همراه بود به همت موسسه ورزش و تفریحات سالم ، هیات اتومبیلرانی کیش و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی کیش با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت کننده از ساعت ۹ و سی دقیقه صبح امروز ۱۷ بهمن از محوطه مقابل تالار شهر کیش آغاز شد.

شرکت کنندگان در دو کلاس حرفه ای و مبتدی در این برنامه با یکدیگر رقابت کردند و پس از طی مسافتی حدود ۱۰۲ کیلومتر در ۱۹ ایستگاه و کنترل و ثبت زمان پیمودن مسافت بین هر ایستگاه توسط مربیان مجرب، سرانجام پس از ۳ ساعت و نیم رانندگی به خط پایان رسیدند.

بر اساس این گزارش حامیان مالی مسابقه دو شرکت خصوصی دی اس دامات کیش و میتا کیش بودند و مراسم اعلام نتایج و اهدای جوایز ساعت ١٨ روز یک شنبه ۱۹ بهمن در سالن تنیس روی میز مجموعه المپیک کیش برگزار خواهد شد.

رعایت تمامی ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از شرایط حضور در این رالی بود . در جلسه توجیهى این برنامه که ساعت ۱۶ دیروز پنجشنبه شانزدهم بهمن برگزار شد موارد لازم جهت توجه ویژه به رعایت دستورات بهداشتی برای حفظ ایمنی فضای برگزاری مسابقه و پیشگیری از شیوع کرونا به شرکت کنندگان یاد آوری شد.

لازم به ذکر است در برگزاری این برنامه خانوادگی و ورزشی نمایندگانی از سازمان منطقه آزاد کیش ، موسسه ورزش ،نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش نشانی ، اورژانس ،هلال احمر ، ستاد مبارزه با کرونا ، و شماری از اصحاب رسانه حضور داشتند.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش