گزارش عملکرد ۹ ماهه منتهی به آذر ماه ۱۳۹۹ نشان می دهد که سود خالص بانک کارآفرین در این مدت با رسیدن به ۶ هزار میلیارد ریال، رشد حدود ۵۰۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل داشته است.

 به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، آمار موجود روی سایت کدال (حسابرسی نشده) نشان می دهد که در این مدت درآمد بانک از محل تسهیلات ۶ هزار میلیارد ریال رشد داشته و نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

در همین حال آمارهای حسابرسی نشده تاکید دارند که کل درآمد بانک در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸، رشد ۷۶ درصدی را تجربه کرده اند که موجب شده جمع درآمدهای بانک از رقم ۱۹ هزار میلیارد ریال به ۳۴ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

به نظر می رسد رشدهای ثبت شده نشان از موفقیت عملکرد برنامه¬های توسعه¬ای بانک در سال ۱۳۹۹دارد، به گونه‌ای که در این مدت با افزایش تراکنش‌ها و فعالیت‌های بانک، درآمد کارمزدی رشد یک هزار میلیارد ریالی داشته و به مبلغ حدود ۲ هزار میلیارد ریال رسیده است که این میزان افزایش کارمزدها معادل رشد ۱۰۵ درصدی است.

بانک کارآفرین در این مدت در بخش تسهیلات نیز رشد ۹۲ درصدی داشته و بیش از ۱۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات جدید اعطا کرده است.

بر اساس گزارش منتشر شده بر روی کدال مجموع عملکرد بانک در ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه موجب شده تا مجموع رقم دارایی های بانک به بیش از ۳۷۸ هزار میلیارد ریال برسد که بیش از ۱۵۸ میلیارد ریال افزایش داشته و رشد ۷۲درصدی را ثبت کرده است.

این آمار نشان می دهد که طی نه ماهه سال جاری کل سپرده های بانک ۱۱۳هزار میلیارد ریال رشد داشته و از رقم ۱۹۱ هزار میلیارد ریال به رقم ۳۰۴ هزار میلیارد ریال بالغ گشته که نسبت به ابتدای سال تقریبا ۶۰ درصد رشد نشان می دهد.

در همین مدت سپرده های دیداری بانک نیز با ۴۳ هزار میلیارد ریال و۳۵۶ درصد رشد، به رقم ۵۵ هزار میلیارد ریال رسیده است.