مهاباد- درآمد نیوز- رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به شناسایی طرح‌های عمرانی اولویت‌دار و قابل اتمام، گفت: تزریق منابع مورد نیاز برای اتمام این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دستور کار قرار دارد.

سعید جغتایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه بازدید از پروژه‌های درحال اجرای میاندوآب، اظهار داشت: تعدادی از طرح‌های عمرانی که برخی از آنها پیشرفت‌های بالایی دارند، در آذربایجان‌غربی و سایر استان ها فعال شده و در حال اجراست.
وی افزود: با توجه به ضرورت و همچنین محدودیت‌هایی که از نظر منابع مالی وجود دارد، هدف بر این است که طرح‌های اولویت‌دار و قابل اتمام را جمع‌بندی و اولویت‌بندی کنیم.
رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در این بازدیدها و براساس گزارش‌هایی که می گیریم، طرح‌ها را جمع‌بندی می‌کنیم، گفت: در سفر به آذربایجان‌غربی طرح‌ها و پروژه‌هایی که از آنها بازدید داشتیم و با گزارشی که تهیه می‌شود، در سفر آتی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به این استان، جمع.بندی و تامین اعتبار می‌شود تا برخی پروژه‌ها تا پایان امسال و برخی اوایل سال آینده به اتمام برسد.
رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه ناصر حضرتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های در حال اجرای شهرستان میاندوآب شامل بال دوم بیمارستان فاطمه زهرا(س)، تصفیه خانه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ شبکه فاضلاب و طرح تعریض و بهسازی جاده میاندوآب- شاهین‌دژ بازدید کرد.