بندرعباس- درآمدنیوز- معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: کارکنان تلاشگر این شرکت توانستند برای سومین در چهارماه اخیر با تولید ۱۳۹ هزار و ۴۷۸تن تختال در آذرماه امسال رکورد جدیدی را برای خود به ثبت برسانند.

سید اصغر مدنی شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: رکورد قبلی شرکت فولاد هرمزگان با تولید تختال در شهریورماه امسال به میزان ۱۳۷ هزار و ۳۹۱ تن و در  آبانماه امسال به میزان ۱۳۸ هزار و ۲۲۶ تن به ثبت رسیده است.
وی بیان داشت: باتوجه به همه گیری ویروس کرونا در موج سوم که باعث وضع محدودیت هایی بیشتری  در سطح شرکت فولاد هرمزگان شد و همچنین مشکلات ناشی از تحریم‌های دشمن توانستیم رکورد تولید قبلی در ناحیه فولاد سازی را بشکنیم و سومین رکورد تولید در چهار ماه گذشته را جابجا کنیم.
معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان اظهارداشت: 
ثبت رکوردهای پی در پی نشان از عزم راسخ کارکنان سخت کوش این شرکت در راستای عبور از ظرفیت اسمی تولید سالیانه و کسب رکورد جدید تولید سال در واحد فولادسازی و ریخته گری مداوم و در نتیجه  تحقق شعار جهش تولید می‌باشد.
مدنی ابرازداشت: شرکت فولاد هرمزگان باتوجه به تعهد خود در راستای تامین نیاز شرکت‌های فولادی داخل کشور و همچنین حفظ سهم بازارهای صادراتی تمام تلاش خود را جهت  تولید حداکثری تا پایان سالجاری بکار خواهد بست.
 مدیر فولاد سازی فولاد هرمزگان نیز گفت: مهم‌ترین دلیل کسب رکورد تولید در این شرکت کاهش توقف اضطراری و تاخیر تجهیزات در واحد فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، افزایش سرعت تولید کوره ها، کاهش مدت زمان آماده سازی ذوب و افزایش کیفیت تولید آهن اسفنجی بوده است.
حامد جمشیدی نیا افزود: بهبود کیفیت سرباره کوره قوس الکتریکی، کنترل مستمر فرایند تولید و تلاش واحدهای خرید مواداولیه و قطعات یدکی در راستای افزایش کیفیت  از دیگر دلایل کسب این رکورد می‌باشد.