مدیرعامل بانک سینا که با هدف آگاهی از آخرین وضعیت عملکردی شعب به استان گیلان سفر کرده بود از تلاشها و مساعی کارکنان بانک در جهت تحقق اهداف قدردانی کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا ، دکتر ایمانی با بیان آنکه در شرایط سخت شیوع کرونا که متاسفانه بسیاری از کسب و کارها با چالش‌های متعددی روبرو هستند، افزود: کارکنان شبکه بانکی به ویژه بانک سینا فداکارانه و شجاعانه در شعب حضور یافتند و در راه کمک به هموطنان آسیب دیده از هیچ خدمتی دریغ نورزیدند و من قدردان زحمات این عزیزان هستم.
وی با بیان آنکه مشکلات و چالش ها نمی تواند مانعی جهت خدمت رسانی به هموطنان عزیز باشد، گفت: تجربه ماه های گذشته و اقدامات بانک سینا در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده با اجرای طرح های قرض الحسنه نشان داد که از رهگذر همدلی، اتحاد و تلاش کارکنان می توان به اهداف دست یافت و زمینه رضایتمندی مشتریان عزیز را فراهم کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بانک سینا با تدوین استراتژی ها و سیاست های مشتری مدارانه و تلاش در جهت روانسازی امور، اقدامات موثری را به انجام رسانده و از این پس نیز با ایجاد تنوع بیشتر در محصولات و خدمات به ویژه ارائه خدمات غیر حضوری که یکی از ضروریات و بایسته های امروز است، تلاش خواهد کرد.
دکتر ایمانی ضرورت پاسخگویی مطلوب و بهینه به مشتریان به ویژه در ماه های پایانی سال را یادآور شد و گفت: در فرصت محدود باقی مانده از سال، لازم است همکاران به موضوعاتی که با اهداف فاصله دارند، توجه جدی تری داشته و سودآوری شعب را با پیگیری و وصول مطالبات، توسعه خدمات غیرمشاع و صدور ضمانت نامه ها سرعت ببخشند.
گفتنی است مدیرعامل بانک سینا و معاونین مهندسی و پشتیبانی و سرمایه های انسانی، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و مدیر منطقه گیلان از شعب رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، لوشان و بندر انزلی بازدید و ضمن دیدار با کارکنان، عملکرد این شعب را مورد بررسی قرار دادند.