معاون وزیر صمت با بیان این‌که سیاست دولت حمایت از سرمایه گذاران است، گفت: در این زمینه همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان و نیز بانک‌ها باید سرمایه گذاران را حمایت کنند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از وزارت صمت، محسن صالحی‌نیا در آئین آغاز به کار چهارمین منطقه ویژه اقتصادی استان فارس، با بیان این‌که سیاست دولت حمایت از سرمایه گذاران است، گفت: در این زمینه سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان و نیز بانک‌ها نیز باید سرمایه گذاران را حمایت کنند.
معاون وزیر صمت افزود: ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی در راستای سیاست‌های دولت به منظور استقرار واحدهای صادرات محور و بهره‌گیری از ظرفیت این واحدها به منظور ارتقا بخش تولید و صادرات انجام شده است.
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایجاد زیرساخت‌های صنعتی به منظور استقرار واحدهای صنعتی و توسعه صنعتی است که در این خصوص ۸۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی فعال در سطح کشور تا کنون به مرحله فعالیت و واگذاری رسیده‌اند.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: در قالب این شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ۴۷ هزار واحد تولیدی و صنعتی به بهره برداری رسیدند و ۳۵ هزار سرمایه گذار نیز قرارداد منعقد کرده و در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارند.