نخستین اردوی مجازی دانش آموزان مدرسه سما دخترانه یک تهران با رویکرد فرهنگی و با هدف ایجاد شادی و نشاط برای دانش آموزان و با شعار آموزشی« درخانه می مانیم و تربیت تعطیل نیست» دراین مدرسه با بازدید از برج میلاد تهران انجام شد

درآمد نیوز- معاون پرورشی مدرسه سما دخترانه تهران اعلام کرد: نخستین اردوی مجازی دانش آموزان مدرسه سما دخترانه یک تهران با رویکرد فرهنگی و با هدف ایجاد شادی و نشاط برای دانش آموزان  و با شعار آموزشی«درخانه می مانیم و تربیت تعطیل نیست» دراین مدرسه با بازدید از برج میلاد تهران انجام شد.

وی با اشاره به اینکه از اسفندماه سال گذشته دانش آموزان به دلیل شیوع بیماری کرونا درخانه هستند، خاطرنشان کرد: با نظر مدیریت مدرسه و برای تقویت روحیه دانش آموزان در شرایط سخت آموزش از راه دور این اردو صورت گرفت.

وی گفت : اردوی مجازی با هدف آشنا کردن دانش آموزان با صنعت گردشگری، انجام سفری خانواداگی در زمانی کوتاه با حداقل هزینه،معرفی مناطق نمونه شهر و طبیعت گردی همراه با آموزه های زیست محیطی برگزار شد.

صدر الساداتی اشاره کرد : در اردوی مجازی به دانش آموزان پیام های مناسب گردشگری، فواید شرکت دراردوهای مدرسه ای، تجربه کردن سفری آموزنده ، آموزش داده شد.

گفتنی است این اردو با حضور معاون پرورشی و مسئولان کتابخانه و رایانهٰ مدرسه، و با رعایت پروتکل هاى بهداشتى از  قسمتهای مختلف برج میلاد، گنبد آسمان ، موزه مشاهیر، موزه شهرداری و .. صورت پذیرفت.