آیین قرعه کشی جشنواره ” همراهان ماندگار بیمه البرز” اول دی‌ماه برگزار و به ۶۲ نفر از مشتریان برنده این شرکت، نیم سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز که به مناسبت شصت و دومین سال فعالیت این شرکت برگزار شد، مشتریانی که از ۲۹ تیرماه لغایت پنج آبانماه ۱۳۹۹ اقدام به خرید بیمه نامه از شرکت بیمه البرز کرده بودند ضمن برخورداری از تخفیفات، در قرعه‌کشی بزرگ بیمه البرز  شرکت می‌کنند.

بر این اساس،  آیین قرعه کشی “جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز” اول دی‌ماه همزمان با یلدا با نظارت مراجع قانونی برگزار خواهد شد و به ۶۲ نفر از مشتریان بیمه البرز که در صد روز مذکور از بیمه البرز بیمه نامه خریده اند بر اساس امتیازبندی به قید قرعه ۶۲ نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

بنا بر این گزارش، کمک و یاری بیمه البرز به هموطنان در شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و شیوع بیماری کرونا از جمله اهداف برگزاری جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز بود تا هموطنان بتوانند با تخفیف و به صورت اقساط  اقدام به خرید بیمه نامه کنند.

این گزارش حاکی است، آیین قرعه‌کشی جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز روز دوشنبه اول دی‌ماه ۱۳۹۹ به صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت بیمه البرز به نشانی ALBORZINSURANCECO@  پخش خواهد شد.