در راستای ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه و به پاس حمایت از زحمات قشر فرهنگی جامعه تسهیلات قرض الحسنه به معلمین پرداخت می گردد.

به گزارش درآمدنیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، تفاهمنامه ای بین موسسه اعتباری ملل و وزارت آموزش و پرورش در ایام مبارک دهه فجر منعقد شد که مقرر گردید به معلمین عزیز تسهیلات قرض الحسنه پرداخت گردد.

این تفاهمنامه که به امضای آقای دکتر علی اللهیار معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و آقایان محمدرضا مروجی قائم مقام محترم موسسه اعتباری ملل و آقای جواد اکبری معاونت اعتباری موسسه رسید مقرر شد به ۲۰ هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش وام قرض الحسنه ای تا سقف ۵۴ میلیون ریال در ۳۶ قسط پرداخت گردد.

در این جلسه آقای مروجی عنوان داشتند منابع قرض الحسنه ملل در رفع نیازهای ضروری مردم مانند ازدواج و بسیاری از موارد ضروری دیگر هزینه شده است و بر آن شدیم برای تشکر و تقدیر از قشر خدمتگذار جامعه ، معلمین فداکار تسهیلات قرض الحسنه به ایشان پرداخت کنیم.معلمان افرادی پرتلاش و کم توقع هستند که تربیت آینده سازان این مرزوبوم را به عهده دارند ایشان اضافه داشتند موسسه ملل برای کاهش دغدغه و جلب رضایتمندی و رفاه معلمین عزیز این تسهیلات را  با کارمزد ۴ درصد و در بازه زمانی ۱۵/۱۱/۱۳۹۸ لغایت ۱۵/۰۳/۱۳۹۹ پرداخت می نماید.

قائم مقام محترم موسسه ادامه دادند برآنیم به پاس زحمات معلمان این تسهیلات را ادامه داده تا به نحوی در حمایت از این جامعه فرهیخته گامی برداریم.

در ادامه جلسه آقای اللهیار معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از نگاه مثبت موسسه اعتباری ملل بیان داشتند معلمین قشر تاثیرگذار در آینده کشور هستند و وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد مشکلات معیشتی معلمان را به حداقل برساند که در این خصوص برنامه های کوتاه مدت و بلندمدتی را ترسیم نموده ایم که یکی از اقدامات انعقاد تفاهم نامه برای اعطای وام قرض الحسنه با موسسه اعتباری ملل می باشد.

در خاتمه تفاهم نامه مذکور با امضای طرفین تبادل شد.