خسارت ۷۸ میلیارد ریالی بیمارستان مادر استان قم در جلسه ای با حضور محسن پور کیانی، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره و مجید نادری، قائم مقام مدیرعامل بیمه البرز به مدیرعامل بیمارستان مادر قم پرداخت شد .

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، بیمارستان مادر ۲۹ تیرماه سال جاری دچار حریق شد و خساراتی به سازه و تجهیزات بیمارستانی موجود در ساختمان وارد شد که بلافاصله بیمه البرز چک علی الحساب به مبلغ بیست میلیارد ریال پرداخت کرد و پس از ارزیابی های لازم و مشخص شدن مبلغ خسارت وارده، در مجموع مبلغ ۷۸ میلیارد ریال به بیمارستان مادر، پرداخت شد .

مدیرعامل بیمه البرز ضمن اعطای چک خسارت به این بیمه گزار خسارت دیده، گفت: بیمه البرز نگاه ویژه ای به پرداخت سریع و دقیق خسارت دارد و بر همین اساس و همچنین با توجه به لزوم افتتاح هرچه سریع‌تر بیمارستان مادر که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ملی و منطقه‌ای در بخش درمان است، بیمه البرز در کوتاه‌ترین زمان ممکن کل خسارت را پرداخت کرد.

وی ادامه داد: ارایه خدمت به جامعه پزشکی کشور از افتخارات بیمه البرز است و ما مفتخریم به متولیان ساخت بیمارستان مادر استان قم که از پروژه‌های بزرگ منطقه است، خدمات بیمه ای ارایه می دهیم و تلاش می‌کنیم با ارایه بهترین خدمات به ویژه در پرداخت خسارت،‌ رضایت بیمه گزاران خود را جلب کنیم.

در ادامه جلسه،‌ دکتر ارجمند،‌ مدیرعامل بیمارستان مادر، ‌اظهار داشت: به دلیل خوشنامی و ارایه خدمات خوب بیمه البرز، خانواده ارجمند نسل به نسل از بیمه‌گزاران این شرکت هستیم و به خاطر ارایه خدمات خوب از مجموعه مدیران و کارکنان بیمه البرز قدردانی می‌کنیم.

علیرضا مقرب، مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه البرز نیز در این جلسه درباره پرونده خسارت بیمارستان مادر قم، توضیح داد: احداث بیمارستان مادر یکی از پروژه‌های برتر منطقه و کشور است که متاسفانه در آستانه افتتاح با خسارت آتش‌سوزی مواجه شد.

وی افزود: با توجه به تخصصی بودن پرونده و با توجه به این که خسارت علاوه بر سازه به تجهیزات بیمارستانی آماده بهره‌برداری و زیرساخت‌های الکترونیک وارد شده بود نیازمند کارشناسی بسیار خاص و فنی بود که کارشناسان فنی حرفه ای بیمه البرز در کم‌ترین زمان ممکن،‌ پرونده خسارت را مورد بررسی قرار دادند و تمام خسارت در کم ترین زمان ممکن پرداخت شد.