مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پیامی فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

باسمه تعالی

ایام میلاد حضرت ولیعصرعج الله تعالی فرجه الشریف، بشارت دهنده و نوید بخش دل مظلومان و مستضعفان جهان برای روزهای روشنی است که جهان، عاری از ظلم، فساد، تبعیض آلودگی ها و پلشتی هاست. منتظران این حادثه بی بدیل تاریخ و چشم انتظاران آن مصلح روزگاران، آنسان که بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند، خود باید صالح باشند. جامعه و حکومتی که برای ظهور منجی آخر الزمان مقدمه€سازی می کند باید اسباب پالایش و پیرایش ارکان و اجزاء خود از نارسائیها و ناروائیها را فراهم نماید. در این میانه، سربازان گمنام امام زمان از آنرو به چنین عنوانی نامدار گردیده€اند که خالصانه و متعهدانه برای تحقق این آرمان تلاش و کوشش می نمایند تا ریشه€ها و شاخه€های آلودگی€ها و مفاسد درهمه زمینه€های امنیتی، اعم از امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و… خشکانده شود. نامگذاری روز میلاد حضرت ولیعصرعج الله تعالی فرجه الشریف بنام سربازان گمنام آن حضرت، پیامی است که نشان€دهنده آمادگی و توان بالقوه انقلاب اسلامی برای یاری و همراهی آن حضرت در تشکیل دولت حقه و موعود اسلامی است.
بی تردید سربازان گمنام امام زمان(عج) طی چهاردهه گذشته درعین گمنامی، یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان€ها و ارزش€های انقلاب اسلامی بوده و همواره در حساس€ترین دوران، با درایت و هوشمندی خود، توطئه€های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه نموده اند.
اینجانب میلاد فرخنده‌ امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و همچنین روز سربازان گمنام آن حضرت را به‌ پیشگاه مقام عظمای ولایت حضرت‌ آیت‌ الله‌ خامنه‌ای‌ (مد ظله العالی)، سربازان گمنام امام عصر و همکاران خدوم حوزه حراست بانک توسعه تعاون تبریک‌ و تهنیت‌ عرض‌ نموده‌ و از خداوند سبحان‌ تعجیل‌ در فرج‌ مبارک‌ آن‌ حضرت‌، عزت‌ و اقتدار روزافزون‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ را مسئلت‌ می‌نمایم .

حجت اله مهدیان
۹ فروردین ۱۴۰۰