معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش درآمد نیوز از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام تبریک صادر شده از سوی دکتر امیرعباس منوچهری بدین شرح است:

 به نام خداوند بخشنده و مهربان

چشم ما در پی خوبان جهان خواهد بود

 تا جهان باقی و آیین محبت باقیست

فرا رسیدن سی ام آذر ماه مصادف با پنجم جمادی الاول، ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به شمار پرستاران سختکوش و ایثارگر تبریک و شادباش عرض می نمایم.

در شرایط سخت و پرمخاطره کنونی که بیماری کرونا بر سراسر حیات بشریت سایه افکنده است، تلاش و همت پرسنل خدوم شاغل در حرفه شریف پرستاری که با وظیفه شناسی، استقامت و صبوری بی بدیل تجلی گر ایثار و یاریگر نسل بشریت درمواجهه با این بیماری نوپدید بوده و در پرتوی علم و دانش، تجربه و از خودگذشتگی، همچون همیشه غبار درد و محنت را از چهره خسته دردمندان و بیماران می‌زدایند، تحسین و قدردانی آحاد مردم میهن اسلامی را موجب شده است.

با توجه به تداوم شرایط سخت و حساس ناشی از شیوع همه گیری بیماری کرونا در کشور، کاستن مخاطرات جانی و تبعات زیان بار اقتصادی، نیازمند به یکپارچگی و تلاش مضاعف همه دست اندکاران عرصه درمان و به خصوص پرستاران گرامی می‌باشد.

امید است شما پرستاران ارجمند در سایه تعهد، دانش و تخصص خود و با بکارگیری تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته، استوار و پرتلاش، برگ زرینی از جان فشانی و ایثار در خدمت به خلق و نیل به اهداف متعالی سازمان که همانا رضایت حق تعالی است برجای بگذارید.

اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای عرصه سلامت، مجاهدت‌های خالصانه و ارزشمند یکایک همکاران بزرگوار را که درسایه توکل به خدا نوید بخش طلوع صبح امید و تداوم زندگی می‌باشد ارج نهاده، از پروردگار متعال برای شما و خانواده‌های ارجمندتان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.