دومین نمایشگاه تخصصی بیمه با رویکرد فرهنگ‌سازی و پیشگیری از حوادث پس از استقبال بی‌نظیر اهالی صنعت بیمه، میهمانان لشکری و کشوری، کارگزاران، ذی‌نفعان و اصحاب رسانه پس از ۵ روز فعالیت به کار خود پایان داد.

به گزارش درآمد نیوز  روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، دومین نمایشگاه تخصصی بیمه با رویکرد فرهنگ‌سازی و پیشگیری از حوادث پس از استقبال بی‌نظیر اهالی صنعت بیمه، میهمانان لشکری و کشوری، کارگزاران، ذی‌نفعان و اصحاب رسانه پس از ۵ روز فعالیت به کار خود پایان داد.

در این دوره از نمایشگاه، مدیران و کارشناسان بیمه کوثر در غرفه‌های خود به معرفی محصولات، طرح‌های نوین و فناورانه و همچنین ارائه تجربیات در تمامی رشته‌های بیمه‌ای پرداخته و تلاش کردند در فضایی صمیمی و تخصصی در راستای آگاهی‌بخشی، فرهنگ‌سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه قدم‌های مؤثر و مثبتی بردارند.