بانک سامان در کنار خدمات شعب و بانکداری الکترونیک، برای توسعه تجارت الکترونیک در کشورمان خدمات «بانکی راه دور» را به مشتریان ویژه خود ارائه می‌دهد.

بانک سامان در کنار خدمات شعب و بانکداری الکترونیک، برای توسعه تجارت الکترونیک در کشورمان خدمات «بانکی راه دور» را به مشتریان ویژه خود ارائه می‌دهد. ارتباط پیوسته بانک با کسب‌وکارها، شناسایی نیازها و الزامات خاص هر مشتری، علاوه ‌بر افزایش دقت و کیفیت خدمت‌رسانی، هزینه و زمان خدمات بانکی را نیز کاهش می‌دهد.

با در نظر گرفتن روند کاهشی تقاضای جهانی برای انرژی نفت در آینده در سراسر خاورمیانه، کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و خارج از آن، احتمالا به گسترش بخش تجارت الکترونیک ادامه خواهند داد. با حمایت نهاد تنظیم مقررات و تشویق کارآفرینان توسط دولت‌ها، بانک‌های دیجیتال می‌توانند برای خود جایگاهی در ارایه خدمات در صنعتی آینده‌گرا با تقاضای روزافزون پیدا کنند.

 

بانک سامان زیر ساخت توسعه تجارت الکترونیک در شرایط تحریم

 

به گزارش پایگاه خبری درآمد نیوز، یک راه برای کمک به این صنعت تجارت الکترونیک، توانمندسازی سازمان‌های کوچک و متوسط و بازرگانان در رویارویی با چالش‌های متعددی است که طیفی گسترده از روندهای پیچیده اجرایی مانند افتتاح حساب که گاه ماه‌ها به طول می‌انجامد تا فقدان زیرساختی مقرون به صرفه مانند فضای دفتر کار یا راهکارهای آسان برای پرداخت آنلاین و حضوری، بودجه ناکافی، عدم وجود مدارک لازم، هزینه بالای خدمات و دوری از مکان‌های ارایه خدمات مالی است. همچنین کمبود سرمایه که یکی از چالش‌های بسیار مهم است را شامل می‌شود. از زمان همه‌گیری کووید، تقریبا در همه مناطق افزایش قابل توجهی در استقبال از تجارت الکترونیک دیده شده است. در حال حاضر ۸۰ درصد کل فعالیت‌های تجارت الکترونیک منطقه خاورمیانه انجام می‌شود. بانک سامان نیز فرصت را مغتنم شمرده این تسهیل را برای مشتریان خود ایجاد کرده است.

صرفه جویی زمان در افتتاح آنلاین حساب در بانک سامان

بانک سامان در کنار خدمات شعب و بانکداری الکترونیک، برای توسعه تجارت الکترونیک در کشورمان خدمات “بانکی راه دور” را به مشتریان ویژه خود ارائه می‌دهد. ارتباط پیوسته بانک با کسب‌وکارها، شناسایی نیازها و الزامات خاص هر مشتری، علاوه ‌بر افزایش دقت و کیفیت خدمت‌رسانی، هزینه و زمان خدمات بانکی را نیز کاهش می‌دهد.

از زمانی که بانک‌ها و کارهای بانکی را به‌یاد می‌آوریم، افتتاح حساب همواره فرآیندی زمان‌بر بوده است. برنامه‌ریزی برای رفتن به بانک در صبح یک روز کاری، پیدا کردن نزدیک‌ترین شعبه، رفت‌و‌آمد و انتظار در صف، پر کردن فرم‌های طولانی، انتظار برای صدور کارت و دفترچه حساب و … همه و همه تنها برای یک افتتاح حساب ساده، بیش از این پاسخگوی نیازهای انسان مدرن نبود! شاید اگر در آن‌روزها کسی به ما میگفت که طی چند سال آینده، می‌توانیم در هر زمانی و از هر مکانی، تنها در چند دقیقه، افتتاح حساب آنلاین انجام دهیم، تصور می‌کردیم که قطعا مزاح کرده است! اما امروز، بانک‌ها وارد دوران تازه‌ای می‌شوند؛ عصری دیجیتال که در آن، زمان با ارزش‌ترین دارایی بشر است: عصر ترک ساختنمان‌های قدیمی و نقل مکان به موبایل‌های هوشمند، عصر تحول!

نئوبانک‌ها با بهره‌گیری از طبیعت چابک و انعطاف‌پذیر خود، از جایگاه بسیار خوبی برای پاسخ‌گویی به نیازها و جلب بخشی از جمعیت که از خدمات بانکی محرومند یا از آن استفاده نمی‌کنند برخوردارند. این بخش از جمعیت اندازه قابل توجهی دارد و به راهکارهای ویژه‌ای برای رفع نیازهای روزانه خود نیاز دارد.

در این میان، افتتاح حساب آنلاین بانک سامان، به‌وسیله  موبایل بانک (یکی از پرچم‌داران این تغییر و تحول)، نه‌تنها به ساده‌ترین و پیش‌پا افتاده‌ترین عملیات بانکی تبدیل شده است. بلکه فرصتی برای تجربه شیرین در سیستم بانکداری کشور را بهمراه دارد.

 

ساده سازی خدمات آنلاین بانک سامان

 

بانک سامان در راستای ایجاد تحول در سیستم بانکداری دیجیتال یکی از اهداف خود را در حوزه ساده سازی محصولات و چابک سازی خدمات بانکی قرار داده است.

بانکداری دیجیتال هم دسترسی مشتریان گرامی به محصولات بانک را آسان‌تر می‌کند و هم فضای شفاف و گسترده‌ای برای مشتریان گرامی فراهم می‌سازد که به طور کاربرمحور با انتخاب‌های متعدد و آگاهانه از محصولات بانک سامان استفاده کنند.

در این زمینه و در راستای گسترش خدمات غیرحضوری و ترویج بانکداری مجازی، امکان افتتاح حساب از طریق سامانه های پیشخوان اینترنتی بانک، همراه بانک سامان(نسخ اندروید و IOS) و نسخه تحت وب همراه بانک فراهم شده است.

از جمله ویژگی‌های افتتاح حساب غیرحضوری بانک سامان قابلیت مشاهده انواع پروفایل‌های حساب قابل افتتاح به صورت غیرحضوری، امکان افتتاح حساب غیرحضوری برای تمامی اشخاص حقیقی اعم از مشتریان بانک سامان یا مشتریان جدید (حساب افتتاحی در این روش قابلیت ارائه خدمات در سطح شعب بانک را نیز دارا می‌باشد) و بهره گیری از قابلیت‌های هوش مصنوعی (تشخیص چهره و … ) به منظور احراز هویت فراهم است.

همچنین مشتریان گرامی بانک سامان می‌توانند با این روش از قابلیت‌های کارت ملی هوشمند به منظور احراز هویت استفاده کنند و از امکان صدور کارت به صورت غیرحضوری (کارت فعال و قابل استفاده در تمامی درگاه های غیرحضوری است).

 

افتتاح حساب آنلاین در موبایلت بانک سامان

 

در فرایند افتتاح حساب اینترنتی تمام افرادی که فاقد حساب و شماره مشتری در بانک سامان هستند، پس از دانلود اپلیکیشن موبایلت می‌توانند از منوی افتتاح حساب برای ایجاد حساب کاربری و ارسال مدارک خود اقدام کنند. در نهایت پس از احراز هویت و افتتاح حساب، کارت ‌بانکی هر فرد، به نشانی‌ای که در موبایلت ثبت کرده‌اند، ارسال می‌شود.

 

پیشنهاد ویژه انتخاب سپرده

 

در صورت تمایل به افتتاح سپرده در بانک سامان، با افتتاح سپرده وین می‌توانید در قرعه‌کشی فصلی 40 میلیارد ریال جوایز وین شرکت کنید و با دعوت دوستان خود به افتتاح سپرده وین نیز به ازای هر افتتاح حساب 500 شانس جدید به شانس‌های خودتان در قرعه‌کشی بزرگ وین اضافه کنید.

 

شرایط افتتاح حساب آنلاین بانک سامان

 

برای افتتاح حساب اینترنتی بانک سامان، باید شرایط افتتاح حساب آنلاین را داشته باشید. این شرایط شامل:

  • حداقل سن افراد برای افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سامان 18 سال شمسی تمام است؛
  • برای افتتاح حساب اینترنتی باید سیم‌کارت فعال به نام خودتان داشته باشید؛
  • برای افرادی که دارای چک برگشتی رفع سوء‌اثر نشده باشند، امکان‌پذیر نیست.

مدارک لازم برای افتتاح حساب غیرحضوری بانک سامان

اصل کارت ملی هوشمند یا رسید مهر شده ثبت‌احوال؛  

  • سریال شناسه کارت ملی در قسمت بالا و سمت چپ پشت کارت ملی درج شده است. رعایت حروف بزرگ انگلیسی در این قسمت و دقیق بودن تاریخ تولد الزامی است.

مالکیت شماره‌تلفن همراه؛

نشانی برای ارسال کارت بانکی؛

  • حتماً نشانی دقیق به همراه پلاک و کد پستی نوشته شود.

ثبت امضا؛

  • تصویر امضای مشتری در کاغذ سفید بدون خط به‌صورت دقیق و در کادر با خودکار آبی یا مشکی باشد.