در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، بر اهمیت تحول دیجیتال و آموزش کیفی و کمی نمایندگان فروش تأکید کرد. او این همایش را به عنوان فرصتی برای گفتگوی سازنده در صنعت بیمه معرفی کرد و بر اهمیت شبکه فروش به عنوان حلقه ای اساسی در زنجیره ارزش‌آفرینی صنعت بیمه تأکید کرد

در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، بر اهمیت تحول دیجیتال و آموزش کیفی و کمی نمایندگان فروش تأکید کرد. او این همایش را به عنوان فرصتی برای گفتگوی سازنده در صنعت بیمه معرفی کرد و بر اهمیت شبکه فروش به عنوان حلقه ای اساسی در زنجیره ارزش‌آفرینی صنعت بیمه تأکید کرد.

به گزارش  درآمد نیوز در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، بر اهمیت تحول دیجیتال و تقویت آموزش‌های کیفی و کمی نمایندگان فروش تأکید کرد. او این همایش را به عنوان فضایی برای گفتگوی سازنده میان بازیگران مختلف صنعت بیمه معرفی کرد. این همایش به عنوان پلی برای ایجاد گفت‌وگویی منسجم میان تمامی ارکان صنعت بیمه، به پیشبرد این صنعت کمک می‌کند. موضوع امسال، شبکه فروش به عنوان حلقه‌ای از زنجیره ارزش‌آفرینی صنعت بیمه است که نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بیمه‌ای دارد. در این همایش، به چالش‌ها و فرصت‌های مربوط به تحول دیجیتال، تخفیفات غیرمنطقی و نیازهای آموزشی نمایندگان، پرداخته خواهد شد. حضور مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های بیمه نیز نشان از حمایت‌های این صنعت از این رویداد دارد و منتظریم که این همایش به گفتمان سازنده‌ای میان بازیگران صنعت بیمه منجر شود و گامی موثر برای پیشرفت این حوزه باشد.