بانک پاسارگاد در سال ۱۴۰۲ با عملکردی بینظیر در عرصۀ جهانی بهعنوان تنها نمایندۀ کشورمان در رتبهبندی هزار بانک برتر جهان در سال ۲۰۲۳ (که سالیانه توسط نشریه بنکر اعلام میشود)، با ۱۱۵ پله صعود نسبت به سال قبل ”جایگاه بیسابقه ۲۰۵ جهان و ۱۷ خاورمیانه“ را به دست آورد. همچنین در این رتبهبندی ”رتبۀ […]
بانک پاسارگاد در سال ۱۴۰۲ با عملکردی بینظیر در عرصۀ جهانی بهعنوان تنها نمایندۀ کشورمان در رتبهبندی هزار بانک برتر جهان در سال ۲۰۲۳ (که سالیانه توسط نشریه بنکر اعلام میشود)، با ۱۱۵ پله صعود نسبت به سال قبل ”جایگاه بیسابقه ۲۰۵ جهان و ۱۷ خاورمیانه“ را به دست آورد. همچنین در این رتبهبندی ”رتبۀ اول خاورمیانه و دوم جهان در معیار بازدۀ سرمایه (ROC) و رتبۀ اول خاورمیانه و ۱۵ جهان در معیار بازدۀ دارایی (ROA)“ به بانک پاسارگاد تعلق گرفت.
این بانک که همواره حامی صنایع نوپا بوده و از ایدهها و تلاشهای جوانان میهن عزیزمان حمایت میکند، در اولین دورۀ جشنواره بینالمللی تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) بهعنوان نهادی تأثیرگذار در تأمین مالی نوآوری و فناوری در زیستبوم دانشبنیان کشور معرفی و با اهدای تندیس یادبود موردتقدیر قرار گرفت.
روند موفقیتهای بانک پاسارگاد در سال ۱۴۰۲ با درخشش این بانک در بزرگترین اجلاس استراتژیهای توسعۀ خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکتهای ایران (اجلاس طرح انتخاب ملی) با کسب نشان در چهار حوزۀ ”برترین انتخاب ملی صنعت بانکداری کشور“، ”جایزۀ ملی برترین و تأثیرگذارترین روابطعمومی در معرفی خدمات بانکی“، ”کسب استاندارد و جایزه بینالمللی (A+ -Security & Profitability in banking Awards 2023) بالاترین سطح سودآوری و امنیت در ارائه خدمات بانکی از سوی اتحادیۀ اروپا“ و ”جایزۀ ملی انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری“ ادامه یافت که این مهم نویدبخش سالی پر از موفقیت برای بانک بود.
موفقیت بعدی در سومین همایش صندوق توسعۀ ملی ایران با عنوان ”حکمرانی نوین در صندوق توسعۀ ملی“ رقم خورد و از بانک پاسارگاد بهعنوان بانک اول در تعامل سازنده با این صندوق تقدیر شد و تندیس همایش به بانک اهدا گردید.
بانک پاسارگاد که همواره خدمت به مشتریان را افتخار خود دانسته و با گذر از شعار ”حق با مشتری است“ و تحقق باور ”مشتری ذات بانک است“، احترام به مشتریان و رضایت ایشان را الگوی عمل خود قرار داده است، با انتخاب مستقیم مردم عزیز کشورمان در تمام گروههای بانکی شامل ”بانکداری اینترنتی“، ”همراه بانک“ و ”خدمات بانکی حضوری“، برای سومین بار عنوان محبوبترین نام تجاری بانکی را به خود اختصاص داد که این امر مهر تأییدی بر رضایت و اعتماد مشتریان به بانک پاسارگاد است.
روند موفقیتها با کسب بالاترین سطح چهاردهمین دورۀ جایزۀ ملی مدیریت مالی ایران تداوم یافت و در ادامه نیز در رویداد معرفی دستاوردهای شبکۀ بانکی در تأمین مالی شرکتهای دانشبنیان، از شرکتهای برتر دانشبنیان و نهادهای مالی فعال در حوزۀ تأمین مالی، تقدیر به عمل آمد و بانک پاسارگاد رتبۀ اول در ارائه تسهیلات به شرکتهای دانشبنیان را کسب کرد.
در ادامه این سال پرافتخار، در پنجمین اجلاس رؤسای صنعت ساختمان، حملونقل، راه و شهرسازی برگ زرین دیگری برای بانک ورق خورد و در چهار حوزه جوایز زیر را کسب کرد:
۱٫ نشان زرین اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری؛
۲٫ استاندارد و جایزۀ بینالمللی (ITM-Banking Services Award 2023) رتبۀ نخست نوآوری و فنآوریهای مدرن بانکی از سوی اتحادیه اروپا؛
۳٫ نشان طلایی تأثیرگذارترین و خلاقترین روابطعمومی در معرفی خدمات بانکی؛
۴٫ نشان ملی رتبۀ نخست بانکهای خصوصی در تأمین سرمایۀ پروژههای عظیم و زیربنایی کشور.
موفقیت بعدی انتخاب ۱۵رئیس شعبه موفق و برتر در چهاردهمین گردهمایی رئیسان موفق شعبههای بانکها و مؤسسههای اعتباری کشور بود.
حسن ختام موفقیتهای سال۱۴۰۲ کسب موفقیت در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی بود که بههمت دفتر توسعه فناوریها و نوآوریهای صنعتی شریف (تکنوشریف) در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و محصول “سامانه آنلاین کشف تقلب” به عنوان “نوآوری برتر ایرانی” معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
موارد مطرحشده تنها بخشی از اهم موفقیتهای بانک پاسارگاد در سال ۱۴۰۲ بود که نشان از همدلی، عزم و تلاش این بانک برای پرآوازهکردن نام ایران عزیز در سطح جهانی دارد.
Monday, 7 October , 2024