دکتر ابراهیمی در مراسم تجلیل از یکصد مشتری برتر بانک سپه که در آستانه یکصدمین سالروز تاسیس این بانک برگزار شد، مشتریان ارزنده عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان یکصدساله بانک سپه هستند به گزارش درآمد نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، دکتر آیت ابراهیمی در این مراسم که دهم اردیبهشت ماه با […]

دکتر ابراهیمی در مراسم تجلیل از یکصد مشتری برتر بانک سپه که در آستانه یکصدمین سالروز تاسیس این بانک برگزار شد،

مشتریان ارزنده عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان یکصدساله بانک سپه هستند

به گزارش درآمد نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، دکتر آیت ابراهیمی در این مراسم که دهم اردیبهشت ماه با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران مناطق استان تهران، روسای شعب ممتاز مستقل و مشتریان برگزیده در محل باشگاه بانک برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از میهمانان و مشتریان و با اشاره به سالروز یکصدسالگی نخستین بانک ایرانی، نوآوری، نوسازی و پویایی را مهمترین ویژگی‌ سازمان‌های با عمر و قدمت بالا برشمرد.

دکتر ابراهیمی وجود مشتریان ارزنده را عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان بانک سپه در طول یک قرن فعالیت خود دانست و اظهار داشت: نوشوندگی سازمان‌ها مستلزم همراهی مشتریان و شرکای خوب است که خوشبختانه بانک سپه از این نعمت بزرگ برخوردار است.