درآمد نیوز -به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار آیین جشنی با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان، کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای ، علیرضا آجدانی رییس بیمارستان شهید مطهری و جمعی از مسئولین و پرستاران این مرکز درمانی در سالن اجتماعات بیمارستان شهید مطهری برگزار شد.

درآمد نیوز  -به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار آیین جشنی با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان، کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای ، علیرضا آجدانی رییس بیمارستان شهید مطهری و جمعی از مسئولین و پرستاران این مرکز درمانی در سالن اجتماعات بیمارستان شهید مطهری برگزار شد.

منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت در این آیین جشن با تبریک روز پرستار و زنده نگه داشتن یاد مرحومه مهدوی از تلاشگران عرصه سلامت بیمارستان شهید مطهری گفت: پرستاری، حرفه ای سراسر مسئولیت است که با زندگی مردم در سخت ترین شرایط ارتباط مستقیم دارد. بیماران با امید به بهبودی وارد بیمارستان می شوند و با تلاش شبانه روزی پرستاران به واقع ایثارگر، ایام را می گذرانند. وی افزود: در دو سال گذشته به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، پرستاران در کل کشور مقاومت و از خودگذشتگی داشتند و با نثار جان خودشان در جبهه سلامت از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

علیرضا آجدانی رییس بیمارستان شهید مطهری نیز با تبریک روز پرستار گفت: کادر پرستاری این مرکز پزشکی در سطح استان زبانزد است و همواره در جبهه صنعت و سلامت با افتخار خدمتگزار مراجعین می باشد.

وی تصریح کرد: بیمارستان شهید مطهری در دوره همه گیری ویروس کرونا به همت تلاشگران بخش های مختلف و به ویژه از خود گذشتگی پرستاران عزیز با موفقیت از این شرایط حساس عبور کرد که در اینجا شایسته می دانم از حمایت های مدیرعامل شرکت، اعضا هیات مدیره و همکارانم در بخش های مختلف بیمارستان شهید مطهری تشکر و قدردانی نمایم.

شایان ذکر است این آیین جشن با برنامه های فرهنگی و هنری و تجلیل از جمعی از پرستاران به نمایندگی از کادر پرستاری بیمارستان شهید مطهری همراه بود.