مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی، از تاسیس کارگروه دائمی تحول و نوسازی استراتژیک در صندوق تامین خسارت های بدنی خبرداد و گفت: با اجرای تحول و نوسازی استراتژیک در این صندوق، خدمت رسانی به زیان دیدگان حوادث رانندگی و ریلی کشور به ۵۳ روز کاهش یافته است.

مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی، از تاسیس کارگروه دائمی تحول و نوسازی استراتژیک در صندوق تامین خسارت های بدنی خبرداد و گفت: با اجرای تحول و نوسازی استراتژیک در این صندوق، خدمت رسانی به زیان دیدگان حوادث رانندگی و ریلی کشور به ۵۳ روز کاهش یافته است.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، مجید بهزاد پور، مدیر عامل این صندوق، در جلسه هم اندیشی با مدیران، هدف اصلی از تاسیس کارگروه دائمی تحول و نوسازی استراتژیک در صندوق تامین خسارت های بدنی را افزایش رضایت مردم و ارباب رجوع، کاهش هزینه های اداری و زمان رسیدگی به خسارات زیان دیدگان، استقرار نظام های نوین بهبود مدیریت، مهندسی مجدد تشکیلات و بهبود ساختارهای سازمانی در راستای چابک سازی و افزایش بهره وری است.

بهزادپور، ایجاد واحد های مستقل استراتژیک سازمانی، توسعه هماهنگی های برون سازمانی، مهندسی مجدد، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و همچنین فرآیند های عملیاتی صندوق، توسعه فن آوری اداری و اجرای برنامه های تحقق دولت و میز الکترونیک خدمت را از دیگر اهداف اصلی برشمرد و اظهارداشت: ارتقای سطح کیفی برنامه های جامع نیروی انسانی، تدوین برنامه های آموزشی و سنجش سطح انگیزش کارکنان و برنامه ریزی لازم در راستای ارتقای آن از دیگر اهداف تاسیس کارگروه دائمی تحول و نوسازی استراتژیک در صندوق تامین خسارت های بدنی به شمار می رود.

این مقام مسؤول، برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای شایسته سالاری در انتخاب مدیران و کارکنان، هماهنگی به منظور اجرای برنامه های ارزشیابی عملکردکارکنان، ایجاد داشبورد آمار و اطلاعات اداری، مدیریتی و نیروی انسانی، همچنین تدوین و اجرای برنامه های فرهنگ سازی و ایجاد بستری مناسب برای کاهش تصادفات جاده ای و افزایش ضریب نفوذ بیمه های شخص ثالث را در جامعه از دیگر برنامه های تحولی این صندوق اعلام کرد.

دبیر هیات نظارت و مجمع صندوق تامین خسارت های بدنی، خاطر نشان کرد: تا کنون با اصلاح فرآیند هایی همچون رسیدگی به دعاوی زیان دیدگان در مرحله دادسرای انقلاب اسلامی، زمان رسیدگی پرونده زیان دیدگان با انجام طرح قضا زدائی از متوسط ۵۳۳ روز به ۵۳ روز کاهش یافته است.

وی، تصریح کرد: با طراحی و واگذاری سامانه ماده ۱۳ نسبت به افزایش تعامل با شرکت های بیمه در راستای استقرار نظام ارسال پرونده الکترونیک و کاهش زمان رسیدگی به خسارت زیان دیدگان، گام های موثری برداشته شده است.

بهزادپور، تشکیل میز های خدمت الکترونیک همچون معاضدت حقوقی، پاسخگویی و پیگیری پرونده را از جمله اقدامات کلیدی خود از زمان تصدی بر صندوق تامین خسارت های بدنی ذکر و از راه اندازی بخش تشکیل پرونده الکترونیک در سال جاری خبر داد.

بهزاد پور، مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی، در پایان ابراز امید واری کرد: با انجام ۴۰ برنامه عملیاتی در قالب برنامه نوسازی استراتژیک تبیین شده در سال ۱۴۰۰ بتوانیم شاهد تحولی عظیم و کلیدی در خدمات رسانی صندوق تامین خسارت های بدنی به زیان دیدگان حوادث رانندگی و ریلی کشور باشیم.