قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه سامان گفت: با راه اندازی اپلیکیشن بیمه سامان، امکان صدور یا تمدید، ارزیابی و پرداخت خسارت به صورت غیرحضوری فراهم شده و مشتریان می توانند به سهولت فرایند پرداخت خسارت خود را از این طریق پیگیری کنند. ارایه خدمات پشتیبانی مطلوب از اولویتهای بیمه سامان است به گزارش درآمد نیوز  […]

قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه سامان گفت: با راه اندازی اپلیکیشن بیمه سامان، امکان صدور یا تمدید، ارزیابی و پرداخت خسارت به صورت غیرحضوری فراهم شده و مشتریان می توانند به سهولت فرایند پرداخت خسارت خود را از این طریق پیگیری کنند.

ارایه خدمات پشتیبانی مطلوب از اولویتهای بیمه سامان است

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، شیما آرا در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به استقبال گسترده مشتریان از خدمات اپلیکیشن این شرکت، اظهار کرد: محصولات تازه شرکت بیمه سامان بر روی پلتفرم شرکت و یا به صورت مشترک با اپلیکیشن بلو به منظور جلب نظر مشتریان جدید به ویژه نسل جوان طراحی شده که به زودی ارائه خواهد شد. در این خصوص سرمایه گذاری های مناسبی برای تجهیز زیر ساختهای لازم صورت گرفته است. ارایه خدمات پشتیبانی مطلوب  از اولویتهای بیمه سامان است زیرا مشتریان برای خرید محصولات بیمه ای یکبار مراجعه دارند اما طی آمارها برای اخذ خدمات و پشیبانی مراجعات مکرری صورت گرفته است. بر همین اساس برای بالابردن رضایت مشتریان تجهیز زیر ساختها برای ما بوده است.

پوشش بیمه آتش سوزی برای مشتریان دارای قرارداد های بلند مدت در دوران جنگ در اولویت قرار گرفت.

وی، در پاسخ به سوالی درباره ارائه پوشش جنگ در برخی بیمه نامه های این شرکت، با بیان این که ارائه پوشش جنگ توسط شرکت های بیمه ای فقط در بیمه نامه های خرد و با پراکندگی مناسب قابل ارائه است، گفت: پوشش خسارت جنگ به طور عام، می تواند در قالب تشکیل یک صندوق ویژه از سوی دولت عملیاتی شود.پوشش بیمه آتش سوزی برای مشتریان دارای قرارداد های بلند مدت در دوران جنگ در اولویت قرار گرفت.

آراء، گفت که این شرکت تا کنون چند مورد اعلام خسارت از محل بیمه نامه آتش سوزی با پوشش جنگ دریافت کرده ، گرچه پوشش جنگ در همه جای دنیا جزو استثنائات بیمه نامه است، اما با دریافت حق بیمه متناسب و نیز قراردادن شرایط خاص، می توان این پوشش را نیز در بیمه نامه در نظر گرفت.
وی، در پاسخ به این سوال که آیا افزایش حق بیمه ناشی از در نظر گرفتن پوشش جنگ، به کاهش فروش بیمه نامه منجر نشده است، گفت: ارائه پوشش جنگ، نیازی بود که جامعه مشتریان از این شرکت درخواست کرد و طبیعی بود که در شرایط حساس جنگ، ما نمی توانستیم نسبت به این تقاضا بی تفاوت بمانیم و به مسئولیت اجتماعی خود عمل کردیم.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه سامان همچنین با اشاره به این که این شرکت سرمایه گذاری قابل توجهی بر روی زیرساخت حوزه فناوری اطلاعات داشته است، اظهار کرد: فعالیت صنعت بیمه مبتنی بر داده هاست و حفظ داده برای ما بسیار اهمیت دارد، از این رو در تلاشیم سایت پشتیبان را بیش از پیش تجهیز کنیم.