اقدام سایپا برای افزایش و رونق تولید بسیار خوب بوده است.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مدیران سایپا برای تولید خودرو در دوران تحریم گفت: اقدام سایپا برای افزایش و رونق تولید بسیار خوب بوده است.

به گزارش درآمد نیوز، عضو کمیسیون‌ امور داخلی و شوراهای مجلس با بیان اینکه تلاش مدیران سایپا برای رفتن به سمت تولید در داخل و قرارداد با قطعه‌سازان، یک سیاست درست و خوبی برای رشد صنعت خودرو بوده، گفت: انتظار است دولت و مسئولین از قطعه‌سازان حمایت کنند تا شرکت‌های خودروساز بتوانند خودرو را کاملاً داخلی‌سازی کنند.
قدرت‌الله حمزه شلمزاری نماینده فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست مجلس حمایت از صنعت خودرو است، اظهار داشت: سیاست مجلس این است که تمام مسائل معیشتی و اقتصادی از جمله خودرو دارای قیمت واقعی باشد.
وی افزود: در حال حاضر قطعه‌سازان قطعات خودرو را در داخل تولید می‌کنند اما خبرهایی شنیده می‌شود که برخی درصدد واردات هستند و این باعث می‌شود انگیزه تولید در داخل کاهش یابد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با بیان اینکه تلاش مدیران سایپا برای رفتن به سمت تولید در داخل و قرارداد با قطعه‌سازان، یک سیاست درست و خوبی برای رشد صنعت خودرو بوده، گفت: انتظار است دولت و مسئولین از قطعه‌سازان حمایت کنند تا شرکت‌های خودروساز بتوانند خودرو را کاملاً داخلی‌سازی کنند.
حمزه شلمزاری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها اظهار داشت:‌ از اقدام مدیران سایپا برای ادامه خط تولید خودرو در دوران تحریم تقدیر و تشکر می‌کنیم چرا که این شرکت به‌رغم فشارهای اقتصادی خط تولید را فعال نگه داشت و تولید خودرو را متوقف نکرد.
وی افزود: متأسفانه به دلیل برخی مشکلات در دوران تحریم، خودروها به موقع در اختیار مردم قرار نگرفت.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس عنوان کرد: در حال حاضر از نظر کمیت خودرو مشکلی نیست اما انتظار مردم این است کیفیت نیز افزایش پیدا کند.

  • منبع خبر : انتخاب