در آستانه فرا رسیدن روز بیمه، آیین رونمایی از اپلیکیشن “یاس” بیمه آسیا با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران بیمه آسیا و خبرنگاران حوزه بیمه رسانه های جمعی کشور برگزار شد. اپلیکیشن “یاس” بیمه آسیا رونمایی شد به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی […]
در آستانه فرا رسیدن روز بیمه، آیین رونمایی از اپلیکیشن “یاس” بیمه آسیا با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران بیمه آسیا و خبرنگاران حوزه بیمه رسانه های جمعی کشور برگزار شد.
اپلیکیشن “یاس” بیمه آسیا رونمایی شد
به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مجتبی حیدری، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم با تبریک روز بیمه و ابراز خرسندی از عرضه رسمی این اپلیکیشن، آن را درگاهی دوسویه برای ارتباط مستقیم، سریع و شفاف با مشتریان دانست.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به اجرای چهار محصول برخط در ماههای گذشته گفت: در ارائه و اجرای این محصولات تلاش قابل توجهی صورت گرفته و ثبت رکورد ۲۰ هزار فروش در این چهار محصول برخط، نشاندهنده استقبال مشتریان و اثربخشی مسیر دیجیتالی بیمه آسیا است.
حیدری با بیان اینکه ذائقه و رفتار مشتریان بهسمت استفاده از خدمات اینترنتی و تلفن همراه تغییر کرده است، افزود: مشتریان امروز انتظار دارند تمامی خدمات بیمهای را با سرعت و سهولت از طریق تلفن همراه دریافت کنند و ما نیز در بیمه آسیا این مسیر را با جدیت دنبال میکنیم.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا افزایش سرعت، دقت و شفافیت در ارائه خدمات را از مهمترین دستاوردهای حرکت به سمت تحول دیجیتال عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد اپلیکیشن «یاس» بتواند امکان ارائه خدمات شبانهروزی، دقیقتر و سریعتر را برای بیمه آسیا فراهم کند.
مدیر عامل بیمه آسیا در پایان با قدردانی از تلاش تمام همکارانی که در توسعه محصولات برخط بیمه آسیا نقشآفرینی کردهاند، تأکید کرد: موفقیتهای اخیر نتیجه کار تیمی و همراهی همه بخشهاست و امیدوارم این دستاوردها برای بیمه آسیا استمرار داشته باشد.
منبع:روابط عمومی بیمه آسیا
















Wednesday, 10 December , 2025