در همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ که با حضور امید راست بین معاون مدیریت شعب استان کردستان برگزار شد ، بانک مسکن استان تعداد ۱۰ عدد تبلت را به دانش آموزان نمونه استان اهداء کرد.

در همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ که با حضور امید راست بین معاون مدیریت شعب استان کردستان برگزار شد ، بانک مسکن استان تعداد ۱۰ عدد تبلت را به دانش آموزان نمونه استان اهداء کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا ، در این همایش که توسط موسسه ایده پردازان فرهنگ شهروندی و با حمایت شهرداری سنندج و دکتر فتحی نماینده مردم شریف سنندج ، دیواندره و کامیاران و با مشارکت مدیران دستگاههای اجرایی همچون شورای اسلامی شهر سنندج، اداره کل آموزش و پرورش ، اداره کل ورزش و جوانان ، کمیسیون هماهنگی بانکهای استان و مدیریت امور شعب بانکهای ملی، کشاورزی، صادرات و مسکن و حوزه هنری استان برگزار شد، از ۷۳ نفر رتبه های برتر زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ ، با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد و بانک مسکن نیز با اهدای ۱۰ عدد تبلت از ۱۰ دانش آموزان نمونه استان تقدیر کرد.

همچنین در این مراسم ثریا مطهرنیا به عنوان ۱۰ معلم برتر دنیا و امید رحمتی بعنوان دو درصد دانشمند تاثیرگذار دنیا با ارسال پیام ویدیویی از دانش آموزان برتر استان به دلیل کسب رتبه های برتر کشوری تجلیل کردند و در ادامه مسوولین برگزاری این همایش نیز از افتخار آفرینی این دو نخبه علمی استان تجلیل و قدردانی بعمل آوردند.

لازم بذکر است میثاق نامه این همایش برای اولین بار برای ایجاد حس تعهد و تعلق نسبت به توسعه استان و خدمت به مردم، توسط دانش آموزان و برترین های کنکور امضاء شد و به پیشنهاد دکتر محسن فتحی نماینده مردم شریف سنندج ، دیواندره و کامیاران بانک اطلاعاتی این نخبه ها در راستای رصد و شناسایی نیازمندی های نخبه های کنکوردر طول دوران تحصیل و پی گیری آن از طریق مسولین ذیربط استان تشکیل می شود.

گفتنی است در ادامه این همایش، موسسه ایده پردازان فرهنگ شهروندی ، سید انور رشیدی شهردار سنندج و دکتر محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران از اداره کل ورزش و جوانان، حوزه هنری، اداره آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، کمیسیون هماهنگی بانکهای استان و بانکهای ملی ، مسکن، صادارت و کشاورزی بعنوان دستگاههای اجرایی نمونه در حوزه مسئولیت اجتماعی و حمایت از توسعه و جوانان استان تقدیر بعمل آمد.

خاطرنشان می سازد در راستای تجلیل از برترین های کنکور سال ۱۴۰۰ سایر شهرهای استان، مراسم های مشابهی در ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای استان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان توسط موسسه ایده پردازان فرهنگ شهروندی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.