باید با فرهنگ‌سازی، استفاده از بانکداری الکترونیک در مناطق روستایی را ترویج کرد و با حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی نقش خود را در توسعه و پیشرفت مناطق محروم، پررنگ تر کنیم.

رییس هیات مدیره پست‌بانک‌ایران در سفر به استان همدان در جلسه شورای اداری با اشاره به استفاده بهینه از ظرفیت طرح‌های ابداعی بانک برای تجهیز منابع، حمایت از تولید و اشتغالزایی گفت: باید با فرهنگ‌سازی، استفاده از بانکداری الکترونیک در مناطق روستایی را ترویج کرد و با حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی نقش خود را در توسعه و پیشرفت مناطق محروم، پررنگ تر کنیم.

به گزارش درآمد نیوز ، طهمورث الیاسی بختیاری رییس هیات مدیره پست‌ بانک‌ ایران با تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان پست‌ بانک مدیریت شعب همدان افزود: جایگاه استان نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر شده است و با تلاش مضاعف تا پایان سال می‌توان، موفقیت‌های بیشتری کسب کرد.

همچنین طهمورث الیاسی رئیس هیات مدیره بانک، علیرضا واحدپور مدیرامور استان‌ها و بازاریابی و عباس پیرایی رییس اداره کل بازرسی، رسیدگی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد در این سفر از شعب لالجین، بهار و باجه‌های بانکی روستایی منتخب سیمین و زاغه و از طرح‌های تسهیلاتی تولید پوره انواع میوه و بومگردی فسیجان بازدید کردند.