مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی این بانک بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب در سال جاری نیز فراهم شده است.

به گزارش درآمد نیوزبه نقل از روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی در همین خصوص افزود: به منظور مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانک شهر، تمدید خودکار تاریخ انقضای کارت‌های این بانک به مدت یکسال انجام شد.
نمازی با اشاره به اقدامات بانک شهر در حفظ سلامت شهروندان در سال گذشته و با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور و به خصوص در پایتخت، گفت: در تلاش هستیم همانند سال گذشته با گسترش خدمات الکترونیک و ارائه خدمات غیرحضوری طی سال جاری نیز در جلوگیری از انتشار ویروس و حفظ سلامت شهروندان بکوشیم.
وی تصریح کرد: امیدواریم طی روزها و ماه های آینده و تا رفع موج چهارم شیوع ویروس کرونا، شهروندان با استفاده از ظرفیت خدمات غیرحضوری و بانکداری الکترونیک از حضور خود در شعب بانک بیش از پیش بکاهند.
نمازی یادآور شد: افزایش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی از طریق درگاه های اینترنتی، خودپردازها و پیشخوان های شهرنت بانک شهر از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه روز از مبدا هر کارت به ۱۰۰ میلیون ریال همانند قبل ادامه دارد.
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر در ادامه از افزایش استفاده از خدمات الکترونیک توسط مشتریان این بانک در سال ۱۳۹۹ خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال گذشته و به خصوص در اسفند ماه شاهد افزایش استفاده از سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر بودیم.