استاندار هرمزگان گفت: باید زنجیره پایین دستی در بنگاه های اقتصادی هرمزگان شکل بگیرد تا زمینه توسعه را فراهم کنیم و زمینه ایجاد اشتعال بوجود بیاید.

استاندار هرمزگان گفت: باید زنجیره پایین دستی در بنگاه های اقتصادی هرمزگان شکل بگیرد تا زمینه توسعه را فراهم کنیم و زمینه ایجاد اشتعال بوجود بیاید.

درآمد نیوز ـ ‎مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه های توسعه شرکت فولاد هرمزگان، گفت: دولت مردمی شامل دو کلیدواژه مردم و عدالت است و باید بر این اساس حرکت کند و امروز تمامی دستگاه های اجرایی باید به آن پایبند باشد.

‎وی با بیان اینکه باید مردم هرمزگان توسعه های بنگاه های اقتصادی را در استان لمس کنند، عنوان کرد: هرمزگان امروز رتبه نخست بیکاری در کشور است و به هیچ وجه زیبنده پتانسیل و ظرفیت های کنونی هرمزگان نیست.

‎استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه باید زنجیره پایین دستی در بنگاه های اقتصادی شکل بگیرد تا زمینه توسعه را فراهم کنیم و زمینه ایجاد اشتعال بوجود بیاید، اضافه کرد: هرمزگان باید به رتبه نخست تولید فولاد کشور دست یابد و در این راه تمامی شرایط فراهم است.

‎وی با بیان اینکه وظیفه بنده حمایت از بنگاه های اقتصادی در تامین پایدار انرژی است، عنوان کرد: باید پوشه های خدماتی و اجتماعی بنگاه های اقتصادی در استان هرمزگان فعال تر شود و از ظرفیت های استانی بهره گرفته شود.

‎دوستی با اشاره به اینکه باید زیرساخت های لازم برای توسعه بنگاه های اقتصادی فراهم کنیم، افزود: اگر به بخش خصوصی اعتماد کنیم این توسعه فراهم می‌شود..

‎استاندار هرمزگان در پایان گفت: باید توسعه معادن کانی استان را فعال کنیم و به طور حتم در بخش معادن کانی غیرفلزی ورود جدی خواهیم داشت.