شرکت پارس خودرو توانست با ثبت تولید حدود ۲۷ هزار دستگاه خودروی کامل در چهارماه ابتدایی امسال استارت پر قدرتی برای رسیدن به روزهای اوج خود بزند.  به گزارش درآمد نیوز به نقل از سایپانیوز، شرکت پارس خودرو که از دیرباز به تولید خودروهای لوکس و با کیفیت معروف است برای امسال برنامه گسترده ای […]

شرکت پارس خودرو توانست با ثبت تولید حدود ۲۷ هزار دستگاه خودروی کامل در چهارماه ابتدایی امسال استارت پر قدرتی برای رسیدن به روزهای اوج خود بزند.

 به گزارش درآمد نیوز به نقل از سایپانیوز، شرکت پارس خودرو که از دیرباز به تولید خودروهای لوکس و با کیفیت معروف است برای امسال برنامه گسترده ای برای افزایش تولید و ارتقا کیفیت محصولات خود تدوین کرده و در همین راستا توانسته با افزایش چشمگیر تولید خودروی کامل، از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲۷ هزار دستگاه خودروی سواری را به صورت کامل تولید کند.

شرکت پارس خودرو به عنوان نگین انگشتری صنعت خودرو در کنار جایگاه مناسب در کمیت تولید( سومین خودروساز کشور از نظر میزان تولید) همواره پیشگام در تولید خودروهای باکیفیت و لوکس همچون تینا، قشقایی، ماکسیما، ساندرو، استپ وی و … بوده و توانسته جایگاه مناسبی در بازار و ذهنیت مشتریان برای خود ترسیم کند.

این شرکت با حمایت گروه خودروسازی سایپا به عنوان سهامدار عمده( حدود ۸۰ درصد سهم) و همراهی سهامداران دیگر در مسیر رشد و توسعه همه جانبه قرار گرفته و نوید بازگشت به روزهای اوج تولید با توسعه محصول و افزایش کمی و‌ کیفی محصولات خود را می دهد.

گفتنی است شرکت پارس خودرو در حال حاضر تمامی محصولات خود را به صورت کامل تولید و وارد چرخه فروش و تحویل به مشتریان محترم می کند و در‌ همین راستا تعداد خودروهای ناقص این شرکت نیز نسبت به ابتدای سال به حداقل خود رسیده و فرآیند تکمیل کاری و تجاری سازی بر روی خودروهای ناقص باقی مانده با سرعت در حال انجام است.