بانک سامان اقدام به ارائه خدمات مشاوره تخصصی در خصوص بسته‌های بانکی و ارزی این بانک برای فعالان صنایع سلولوزی می‌کند.

بانک سامان اقدام به ارائه خدمات مشاوره تخصصی در خصوص بسته‌های بانکی و ارزی این بانک برای فعالان صنایع سلولوزی می‌کند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با آگاهی از اهمیت صنایع سلولزی و بهداشتی در کشور، با اختصاص یک تیم بانکداری متخصص در این حوزه، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تخصصی در خصوص بسته‌های بانکی و ارزی برای فعالان صنعت سلولوزی و بهداشتی در شرایط تحریم کرده است. بر این اساس، وارداتی بودن مواد اولیه این صنعت، فعالان این حوزه را در معرض ریسک نوسانات نرخ ارز و تأمین‌کننده قرار می‌دهد که سرمایه‌گذاری و تولید مواد اولیه مورداستفاده در صنایع سلولزی علاوه بر تأمین نیاز داخلی و صرفه‌جویی ارزی می‌تواند از ظرفیت بالقوه بازار منطقه به‌منظور صادرات مواد اولیه و محصول ساخته‌شده نیز حداکثر استفاده را کرد.
در این راستا بانک سامان از طریق تأمین سرمایه در گردش و تأمین مالی موردنیاز برای واردات مواد اولیه این صنعت همچون انواع تیشو، انواع خمیر فلاف پالپ، انواع پودر جاذب و سایر مواد اولیه مرتبط نسبت به ارائه خدمات مالی به فعالان این صنعت اقدام کرده و به‌علاوه این گروه از مشتریان از خدمات مشاوره تخصصی این بانک درزمینهٔ راهکارهای موجود برای انجام دریافت و پرداخت‌های ارزی در شرایط تحریم بهره می‌برند. فعالان این صنعت در حوزه توسعه واحد‌های تولیدی و ماشین‌آلات خطوط تولید خود نیز می‌توانند از خدمت تأمین مالی طرح‌های ایجادی یا توسعه‌ای بانک سامان استفاده ‌کنند.
بر این اساس، بانک سامان خدمات خود را برای فعالان این صنعت در قالب تأمین مالی، اعتباری، ارزی و خدمات پایه بانکی و سایر خدمات نوین بانکی سازمان‌دهی کرده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات قابل‌ارائه به فعالان صنایع سلولوزی می‌توانند به صفحه اختصاصی این صنعت در سایت بانک سامان مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۰۰۵۹۹۹۶۷ تماس بگیرند.