برای نخستین بار در شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه درجه بندی علمی و ضرائب شاخص‌های ارزیابی شعب اجرایی شد.

برای نخستین بار در شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه درجه بندی علمی و ضرائب شاخص‌های ارزیابی شعب اجرایی شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین ‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با حضور محمد زنگنه مشاور مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، جلسه درجه بندی علمی و ضرائب شاخص‌های ارزیابی شعب و مناطق پخش سراسری عصر دوشنبه هشتم آذر ماه برگزار شد.

در این جلسه برای نخستین بار رتبه بندی شعب به صورت علمی لحاظ شد، به گونه ای که شاخص‌های موجود ‌بی وزن شده، پرسشنامه زوجی تهیه و اطلاعات جمع آوری شده وارد نرم افزار expert choice از ماتریس تصمیم گیری SAW برای مشخص کردن رتبه‌بندی شعب استفاده شده و سپس پاسخ‌ها به‌صورت اعداد نرمال سازی شده که بدین ترتیب شاخص بندی شعب دقیق تر و بدون دخالت انسانی صورت می‌گیرد.

بدین ترتیب مسایل مربوط به ارزیابی شاخص‌های درجه بندی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، شعب با درجه جدید مشخص شده و ضرایب شاخص‌ها برای ارزیابی عملکرد شعب طی جشنواره‌های ماهیانه مشخص شد.

گفتنی است، در این جلسه نادر شجاعی معاون منابع انسانی و پشتیبانی،حمد رزمگیر معاون مالی، محمدرضا سلطانی شیرازی معاون بازاریابی و فروش، مدیران مناطق، معاونین برنامه ریزی و بازاریابی و فروش مناطق و مدیران شعب برگزار شد.

شایان ذکر است، این طرح با مدیریت مهشید هاشمیان مدیر تحقیقات بازار و ابولفضل ذولفقاری مدیر برنامه ریزی در حال اجرا است.