مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار صمیمانه با جمعی از ایثارگران این بانک گفت: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ بسیار والایی است که از الگوی رفتاری و اخلاقی ائمه اطهار (ع) نشات می گیرد و در بانک ملی ایران نیز این فرهنگ جاری است. به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی بانک ملی […]

مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار صمیمانه با جمعی از ایثارگران این بانک گفت: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ بسیار والایی است که از الگوی رفتاری و اخلاقی ائمه اطهار (ع) نشات می گیرد و در بانک ملی ایران نیز این فرهنگ جاری است.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در این نشست با بیان اینکه ایثارگران در جامعه ارزش هستند و در بانک ملی ایران نیز مقام این عزیزان ارج نهاده می شود، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همواره به رعایت عدالت تاکید دارند، در بانک ملی ایران نیز این عدالت باید الگو باشد و در این صورت رضایت همگانی کسب می شود.

وی تصریح کرد: بانک ملی ایران، بانک پیشرو نظام بانکی کشور است و ما وظیفه حفظ و توسعه دارایی های این بانک را داریم چرا که برای خدمت به مردم و تامین مالی آنها تاسیس شده است.

فرزین ادامه داد: این تامین مالی باید آسان و ارزان باشد و هر ایرانی بتواند از طریق یکی از ابزارهای موجود در بانک، نیاز خود را برآورده کند و اگر بانک در این جایگاه باشد، به رسالت خود رسیده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه در بانک ملی ایران باید یک نگاه تخصصی به اجزای آن وجود داشته باشد، بیان کرد: اگر هر فرد به اندازه ‌تخصص و نقش خود پاداش دریافت کند، بانکی مبتنی بر عدالت خواهیم داشت.

در ادامه فرزین نسبت به ایجاد اصلاحات و رفع دغدغه های ایثارگران در بانک قول مساعد داد.

رضا خسروی رییس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک نیز در این مراسم با بیان اینکه ایثارگران، چراغ راه هدایت جامعه و جلوه بارز ازخودگذشتگی و فداکاری هستند، گفت: دستاوردها و موفقیت های چشمگیری که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و… برای کشور به دست آمده محصول فداکاری ایثارگران بوده و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به مطالبات جامعه ایثارگران تکلیفی است که بر عهده ما مسئولان نهاده شده است.

در این دیدار در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با ایثارگران بانک تبادل نظر شد.