متوسط جذب روزانه مشتریان جدید در بانک آینده در سال ۱۴۰۴ بهمیزان مطلوبی، افزایش یافته است. به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابطعمومی بانک آینده؛ این بانک در بازهزمانی ۱۵/۰۹/۱۴۰۲ تا ۳۱/۰۴/۱۴۰۴ با ثبت عملکردی مطلوب در حوزه جذب مشتری نسبت به بازهزمانی ۰۱/۰۱/۱۴۰۲ تا ۱۵/۰۹/۱۴۰۲ موفق شده است، متوسط جذب روزانه مشتریان جدید […]
متوسط جذب روزانه مشتریان جدید در بانک آینده در سال ۱۴۰۴ بهمیزان مطلوبی، افزایش یافته است.
به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابطعمومی بانک آینده؛ این بانک در بازهزمانی ۱۵/۰۹/۱۴۰۲ تا ۳۱/۰۴/۱۴۰۴ با ثبت عملکردی مطلوب در حوزه جذب مشتری نسبت به بازهزمانی ۰۱/۰۱/۱۴۰۲ تا ۱۵/۰۹/۱۴۰۲ موفق شده است، متوسط جذب روزانه مشتریان جدید خود را ۴ درصد افزایش دهد.
این رشد مثبت علاوه بر یک آمار کمی مثبت، نشاندهنده اثربخشی استراتژیهای توسعه این بانک و بهبود مستمر در کیفیت خدماترسانی آن است. بدیهی است که تدوام این مسیر نیز مستلزم حفظ کیفیت خدمات و ادامه نوآوریها برای حفظ رضایت مشتریان جذبشده میباشد.
شایان ذکر است؛ عملکرد مثبت بانک آینده در زمینه کاهش ۴۹ درصدی ناترازی نقدینگی و تقویت ثبات مالی، نقش مؤثری در افزایش اعتماد عمومی نسبت به این بانک داشته است.
















Monday, 10 November , 2025