رفع مشکلات مراکز بیمه‌ای و درمانی سیستان و بلوچستان را در سفر به این استان پیگیری می‌کنیم و تعیین تکلیف ۳ پروژه درمانی و همچنین تجهیز بیمارستان تأمین اجتماعی به دستگاه MRI را در برنامه داریم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: رفع مشکلات مراکز بیمه‌ای و درمانی سیستان و بلوچستان را در سفر به این استان پیگیری می‌کنیم و تعیین تکلیف ۳ پروژه درمانی و همچنین تجهیز بیمارستان تأمین اجتماعی به دستگاه MRI را در برنامه داریم.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در آغاز سفر استانی به سیستان و بلوچستان گفت: سفرهای استانی به منظور بررسی دقیق و میدانی شرایط خدمت رسانی تأمین اجتماعی در مناطق مختلف کشور انجام می‌شود.

وی افزود: در این سفرها مشکلات و مسائل مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی را بررسی می‌کنیم و در مواردی که تصمیم گیری و اقدام فوری نیاز باشد، برای رفع مشکلات و ارتقاء خدمات اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خرید راهبردی خدمات درمانی و کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان در مراکز درمانی طرف قرارداد را از دیگراولویت‌های این سازمان برشمرد و اظهار داشت: در بخش درمان مستقیم و مراکز ملکی تأمین اجتماعی نیز کیفی‌سازی خدمات مورد توجه است و تلاش می‌کنیم که از ظرفیت‌های و امکانات دراختیار به بهترین وجه برای خدمت به جامعه تحت پوشش استفاده کنیم.

موسوی همچنین از آمادگی حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: مناطق کم‌برخوردار در اولویت سرمایه‌گذاری قرار دارند و حوزه صنایع معدنی شستا مزیت‌های استان سیستان و بلوچستان را برای سرمایه‌گذاری شناسایی خواهد کرد.