رژیم لاغری سریع و آسان ، رژیمی است که به راحتی می توان با کمی تلاش و ممارست و اراده قوی آن را اجرا کرده و در مدت زمان کم به کاهش وزن و تناسب اندام دست یابید.

رژیم لاغری سریع و آسان ، رژیمی است که به راحتی می توان با کمی تلاش و ممارست و اراده قوی آن را اجرا کرده و در مدت زمان کم به کاهش وزن و تناسب اندام دست یابید.

رژیم های بسیاری وجود دارند که تحت عنوان رژیم لاغری سریع و آسان وجود دارند. این رژیم ها به شما کمک می کنند تا در مدت زمان کم، بطور مثال رژیم کتوژنیک، سه روزه، یک هفته ای و یا یک ماهه، کاهش وزن قابل توجهی را تجربه نمایید.

به گزارش درآمد نیوز- در این مقاله نوعی از رژیم کاهش وزن سریع و آسان را که حول یک ماده غذایی با ارزش به نام تخم مرغ برنامه آن تدارک دیده شده است و تحت عنوان رژیم کاهش وزن تخم مرغ نامگذاری شده است، برای شما آورده ایم. امید است که مورد رضایت شما قرار بگیرد.

رژیم لاغری سریع و آسان

رژیم غذایی تخم مرغ، یک رژیم غذایی است که برنامه های آن حول این ماده غذایی با ارزش نوشته شده اند و با رعایت این برنامه می توانید در طول سه روز تا سه کیلوگرم وزن خودرا کاهش دهید. تخم مرغ یکی از مواد غذایی باارزش است که تقریبا همه مردم آن را دوست دارند، و در وعده های غذایی روزانه خود از آن استفاده می کنند. قضیه اینجا جالب تر می شود که شما می توانید به کمک همین تخم مرغ به کاهش وزن برسید و تناسب اندامی که مدتها به دنبال آن بودید به راحتی با این رژیم بدست آورید.

این رژیم به این دلیل جزء گروه های رژیم لاغری سریع و آسان قرار میگیرد چون هم سریع آماده می شود و مثل بقیه رژیم های غذایی و غذاهای دیگر نیاز به صرف زمان زیاد برای آماده کردن ندارد. همچنین آسان بوده و خوردن تخم مرغ برای همه همیشه لذیذ و لذت بخش بوده است. این رژیم به دلیل پروتئین بالایی که در تخم مرغ وجود دارد، باعث سیر نگهداشتن انسان شده و اورا در انجام کارهای روزانه خود بسیار کمک می کند. همچنین این میزان از پروتئین تخم مرغ باعث کاهش چربی های بدن و چربی سوزی خواهد شد.

رژیم لاغری سریع و آسان

در طول این رژیم غذایی نیاز به خوردن غذای دیگری نیست و باید طبق برنامه این رژیم پیش رفت. لازم به ذکر است در طول انجام این رژیم نباید از مواد غذایی که کالری زیادی دارند و به افزایش چربی های ذخیره ای بدن کمک می کنند استفاده کرد. این مواد غذایی مضر برای بدن عبارتند از: ماکارانی، نمک، قند، شکر،انواع غذاهای سرخ کردنی و گوشت هایی که چربی زیاد دارند . لذا در اجرای برنامه رژیم لاغری سریع و آسان تخم مرغ باید این نکات را مورد توجه قرار داد. زیرا در صورت عدم رعایت این نکات، عملا رژیم لاغری شما بی فایده بوده و سودی برای شما نخواهد داشت.

برای اینکه بتوانید در طی سه روز، سه کیلوگرم وزن خودرا پایین بیاورید، باید به این رژیم غذایی تخم مرغ پایبند بوده و بتوانید با اراده قوی آنرا به اجرا دربیاورید.

روز اول رژیم لاغری سریع

وعده صبحانه

در روز اول از رژیم لاغری سریع و آسان تخم مرغ، برای وعده صبحانه، دوعدد تخم مرغ آب پز را به همراه دوعدد گوجه فرنگی و در کنار یک فنجان چای سبز بدون قند و شکر مصرف نمایید.

وعده ناهار

برای وعده ناهار اولین روز رژیم، بایستی دو عدد سفیده تخم مرغ به همراه ۱۲۰گرم ماهی پخته و آب پز شده، در کنار یک لیوان چای سبز استفاده کنید.

برای میان وعده در روز اول رژیم لاغری سریع و آسان تخم مرغ، بهتر است یک عدد سیب مصرف کنید.

وعده شام

در وعده شام از رژیم تخم مرغ، بایستی غذاهای زیر مصرف شوند:

هویج بخار پز شده، کلم بروکلی، گل کلم، لوبیا سبز، نخود فرنگی و یک فنجان چای سبز.

نکته مهم در بین رژیم غذایی گفته شده، وجود چای سبز در هرسه وعده می باشد. تحقیقات انجام شده روی این ماده، نشان داده اند که این ماده در چربی سوزی نقشی بسیار موثر دارد. لذا در اکثر رژیم های لاغری از این ماده استفاده می شود.

وعده صبحانه

در وعده صبحانه باید دوعدد تخم مرغ آب پز،به همراه یک عدد موز و نوشیدنی همیشگی برای وعده های غذایی رژیم های لاغری، یعنی چای سبز را باید مصرف کنید.

وعده ناهار

برای وعده ناهار روز دوم از رژیم لاغری سریع و آسان تخم مرغ، دو عدد سفیده تخم مرغ، به همراه ۱۲۰گرم مرغ آب پز و همچنین یک لیوان چای سبز بایستی مصرف شود

وعده شام

در وعده شام، بایستی یک تیکه نان سوخاری به همراه تخم مرغ، همچنین مقدار۱۲۰گرم پنیر به همراه یک فنجان شیر کم چرب مصرف شود.

به همین راحتی و سادگی روز دوم از این رژیم تخم مرغ برای شما به پایان رسید. اکنون فقط یک روز تا پایان رژیم مانده تا شما به کاهش وزن مورد نظر دست پیدا کنید.

روز سوم رژیم لاغری سریع

در روز سوم، و یا آخرین روز از رژیم لاغری سریع و آسان تخم مرغ نیز، برای شما برنامه غذایی تدارک دیده شده است که باید از آن پیروی کرده و با اتمام روز آخر از این رژیم، شما متوجه کاهش وزن و سبکی خود خواهید شد.

وعده صبحانه

در وعده صبحانه آخرین روز از رژیم لاغری سریع و آسان تخم مرغ، دوعدد تخم مرغ آب پز، به همراه یک لیوان آب گوجه فرنگی استفاده کنید.

وعده ناهار

برای وعده ناهار از این رژیم، بایستی غذاهای زیر مصرف شوند:

دو عدد سفیده تخم مرغ آب پز شده به همراه ۱۳۰ گرم گوشت قرمز پخته شده( آب پز شده)، و همچنین نوشیدنی همیشگی یعنی یک فنجان چای سبز مصرف شود.

وعده شام

برای وعده شام آخرین روز از رژیم لاغری تخم مرغ، دو عدد سیب زمینی پخته شده به همراه کاهو و یک لیوان چای سبز بایستی مصرف شود.

باصرف شام آخرین روز از رژیم لاغری سریع و آسان تخم مرغ، شما به پایان برنامه رژیمی خود خواهید رسید. پس از این برنامه، شما سبکی و کاهش وزن را در خود تجربه خواهید کرد و به تناسب اندامی که مدت ها در پی آن بودید خواهید رسید.