مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ایجاد تحول در پاسخگویی به مردم از طریق مرکز پاسخگویی و نظارت مردمی و شماره تلفن 1420 در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک تغییرات اساسی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

به گزارش درآمد نیوز ، دکتر مصطفی سالاری در جلسه هفتگی زندگی با کرونا که با حضور معاونین و مدیران بخش‌های مختلف سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت پاسخگویی تلفنی فعلی با انتظارات و تماسهای مردمی مطابقت ندارد و بهترین راهکار برای افزایش تعداد پاسخگویان استفاده از کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی است که با توسعه خدمات غیرحضوری بخشی از ظرفیت این مراکز آزاد شده است.

وی افزود: در کنار استفاده از کارگزاری‌ها ظرفیت مرکز پاسخگویی فعلی نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت و انتظار داریم که در آینده نزدیک با به نتیجه رسیدن اقدامات در دست انجام، مدت زمان انتظار مردم برای اتصال به مرکز تماس سازمان تأمین اجتماعی کاهش یابد.

وی ایجاد تحول در سامانه جامع کمیسیون‌های پزشکی را از دیگر برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: این سامانه به سایر سامانه‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی نیز متصل می‌شود و برای بازطراحی و تسهیل استفاده از سامانه جامع کمیسیون‌های پزشکی درحال اقدام هستیم.

در این جلسه عادلی دهدشتی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز به ارائه گزارشی از طرح در دست بررسی گفتمان مردمی تأمین پرداخت و گفت: در این طرح بحث و تبادل نظر و گفتگوی دائمی با اعضای تشکل‌های و کانون‌های کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان به صورت مداوم و ساختارمند در بستر فضای مجازی دنبال می‌شود.

وی افزود: پاسخگویی مناسب و همچنین رصد و تحلیل محتوای مطالب بیان شده از سوی نمایندگان تشکل‌ها در سازمان تأمین اجتماعی با جدیت دنبال می‌شود و اجرای این طرح گام مهمی برای تعامل موثر بین سازمان تأمین اجتماعی و شرکای اجتماعی محسوب می‌شود.

در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران و کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی: