حضور و مشارکت روسای شورای هماهنگی بعنوان نمایندگان صنعت بیمه در استان، شورای اداری و سایر شوراها از جمله شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی می تواند

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، دکتر کریمی در سفری به استان خراسان جنوبی با دکتر قناعت استاندار این استان دیدار و با اشاره به نقش مهم بیمه در این استان خاطر نشان ساخت: حضور و مشارکت روسای شورای هماهنگی بعنوان نمایندگان صنعت بیمه در استان، شورای اداری و سایر شوراها از جمله شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی می تواند

تاثیر بسزایی در توسعه فعالیت های صنعت بیمه و نقش محوری پشتیبانی از سایر بخش های اقتصادی و تولیدی در سطح استان داشته باشد. بدیهی است این حضور می تواند اثرات مفید و سازنده ای در تعامل صنعت بیمه با سازمان های دولتی و غیر دولتی داشته باشد.

ایشان با تاکید بر ارتقا فرهنگ بیمه در استان، حضور مدیران بیمه ای استان در صدا و سیما و نمازهای جمعه شهرستانها را خواستار شدند.

همچنین دکتر کریمی در چهل و یکمین جلسه شورای هماهنگی شرکت های بیمه حضور پیدا کرده و ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، بر فرهنگ سازی بیمه و استفاده از فرصت ها و پتانسیل های موجود استان در جهت شناسایی بیشتر فرهنگ بیمه و رشته های مختلف بیمه ای تاکید نمودند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران با اشاره به ضریب نفوذ بیمه استان فرمودند: اینکه ضریب نفوذ بیمه استان خراسان جنوبی از میانگین ضریب نفوذ بیمه کشور بالاتر می باشد، نشان از تلاش همکاران صنعت بیمه استان و نیز فرهنگ بالای مردم استان دارد.