با همکاری گروه مالی سپه، بانک سپه و بنیاد تعاون ناجا ، سهام گروه توسعه ترابر ایرانیان به بانک سپه منتقل گردید.

با همکاری گروه مالی سپه، بانک سپه و بنیاد تعاون ناجا ، سهام گروه توسعه ترابر ایرانیان به بانک سپه منتقل گردید. رییس هیات مدیره گروه سرمایه گذاری توسعه و ترابر ایرانیان ضمن تشکر از زحمات دکتر فتحی پور مدیرعامل گروه در راستای هموار کردن مسایل و مشکلات گروه که در فرایند ادغام با چالش هایی مواجه بود، گفت: با همکاری بنیاد تعاون ناجا و بانک سپه توانستیم مساله سهامداری گروه را حل کنیم.
به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ترابر ایرانیان، دکتر مازیار صبحی در حاشیه ضیافت افطاری همکاران گروه توسعه ترابر ایرانیان که با حضور مدیران گروه مالی سپه و مدیران بانک سپه برگزار شد، با اشاره به مسئولیت مهم طرح ملی ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه گفت: معمولاً سازمان ها و شرکت ها در فرآیند ادغام با چالش بسیاری مواجه می شوند که به حول قوه الهی با مساعدت های گروه مالی سپه ، بانک سپه و پرسنل خدوم گروه و شرکت های زیر مجموعه توانستیم بر این مهم فائق آییم.
وی ضمن تشکر از زحمات هیات مدیره های اسبق شرکت افزود: هیات مدیره فعلی شرکت با حضور مستمر در فرآیند تصمیم گیری شرکت در کنار مدیرعامل محترم و پرسنل زحمتکش شرکت، تلاش در مرتفع نمودن مشکلات و بسامان رساندن بسیاری از طرح ها و پروژه های نیمه تمام گروه ، ایجاد بازارهای جدید، به روز رسانی تجهیزات و ناوگان و تکمیل زنجیره ارزش گروه دارد که جا دارد در اینجا از زحمات آقای دکتر فتحی پور کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.
صبحی اظهار داشت: اساس شکل گیری گروه توسعه ترابر فعالیت در حوزه حمل و نقل (مسافر و بار) در چهار بخش ریلی،جاده ای، هوایی و دریایی بوده است که در صددیم نسبت به افزایش حضور موثر در حلقه های زنجیره تامین صنعت برزگ حمل و نقل گام برداریم و سهم بازار خود را در این حوزه ارتقاء بخشیم. وی افزود: با پتانسیل موجود در گروه توسعه ترابر ایرانیان چه از نظر لجستیکی و تجهیزاتی و چه از نظر نیروی انسانی متخصص، این شرکت می تواند با رعایت مقررات ناظر و بالادستی و با اهتمام کامل به سرعت تبدیل به یکی از بزرگترین هلدینگ های فعال در حوزه حمل و نقل گردد.
وی با تاکید بر این که تنها با همدلی و همبستگی بین همه ارکان شرکت امکان رشد و تعالی وجود دارد، افزود: از سهامداران محترم و پرسنل زحمتکش گروه و شرکت های زیر مجموعه خواهان همکاری با مدیریت گروه جهت دستیابی به اهداف و ارائه خدمات مناسب و حداکثرسازی سود گروه هستیم تا بتوان آینده خوبی برای شرکت، سهامداران و همکاران گروه رقم زد.