در جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌ها، سومین حراج حضوری اموال منقول تحت اختیار این سازمان به شماره ۱۴۰۰۰۳، اواخر دی ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از  روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌ها، سومین حراج حضوری اموال منقول تحت اختیار این سازمان به شماره ۱۴۰۰۰۳، اواخر دی ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

در پی راه‌اندازی مجدد حراج‌های حضوری سازمان اموال تملیکی، سومین مرحله از آن در سالجاری طبق جدول زمان‌بندی روز شنبه مورخ ۲۵ دیماه در محل سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه شهید چمران (پارک وی) برگزار می‌شود.

آگهی مربوط به حراج مذکور در روزنامه‌های «کار و کارگر» چاپ روز شنبه مورخ ۱۸ دی ماه و «همشهری» چاپ روز یکشنبه مورخ ۱۹ دی ماه منتشر خواهد شد و برای عموم مردم قابل دسترس است.

متقاضیان شرکت در این حراج می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۰/۱۰/۱۴۰۰ لغایت ساعت ۱۴ روز پنجشنبه مورخ ۲۳/۱۰/۱۴۰۰ جهت بازدید از کالاهای مطرح در مزایده به انبارهای اموال تملیکی سراسر کشور مراجعه نمایند.

شایان ذکر است اولین و دومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی در سالجاری به ترتیب، یکم و سی‌ام آذر ماه با استقبال گسترده مردم برگزار شد.

ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت حضوری و متمرکز برگزار می‌باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:

۱-بازدید از کالاهای مطرح شده در حراج حضوری ، از ۲۰ تا ۲۳ دیماه سالجاری از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.

۲-پیشنهاد می گردد باتوجه به تنوع کالاهای مطرح در حراج حضوری، قبل از شرکت در جلسه حراج از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.

۳-متقاضیان محترم می‌توانند جهت اطلاع از فهرست کالاهای مطرح در حراج حضوری و شرایط عمومی فروش و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.

۴-متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۹ روز شنبه مورخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۰ در مزایده حضوری شرکت نمایند و در صورت عدم اتمام حراج، ادامه جلسه به روز بعد موکول می‌گردد.

۵-آدرس محل برگزاری  حراج حضوری: خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه شهید چمران (پارک وی)، مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش، سالن اجتماعات می‌باشد.

۶-متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.